Bij m'n dochter werd ik met 40+1 gestript en heeft het niet geholpen, kwam pas 3 dagen later op gang.. Bij m'n zoon met 41+1 's middags gestript en 's avonds begonnen de weeën en 's morgens vroeg is hij geboren.
Ik werd bij de jongste "gestript" .. Tenminste het was poging tot Het kon niet want er was totaal nog niks aan de hand daarbinnen. En toch die avond begonnen de weeen bij mij en is de die nacht geboren. Dus zo kan het ook gaan
Weet iemand ook hoe lang na het strippen je iets zou 'moeten' (kunnen) gaan voelen?? Ik wordt a.s. vrijdag gestript als het lukt, is het dan zo dat na, bijvoorbeeld, een uur al de weeën kunnen beginnen, of gaat daar een halve dag overheen?
Hier bij nummer twee gestript met 40/3 en die nacht bevallen de verloskundige zei tegen mij dat het binnen 12 opgang moest komen en als het langer duurden dat het dan niet van het strippen kwam
Oh ik vind 24-48 uur best lang! 12 uur klinkt mij logischer..... Maar ach als het na 24 uur na het strippen begint ben ik ook allang blij hoor, ook al is het dan misschien niet van het strippen haha Offtopic: ik zie trouwens dat jij echt al heel lang zwanger bent miss1988, hopelijk gaat het bij mij wat minder lang duren haha
Mijn vk zei dat ze een 100% stripgarantie heeft..hihi..en dat was ook zo. Zij heeft me destijds 's ochtends voor de 1e keer gestript en 's middags nog een keer. Om 19:00 begon het toen bij mij en om 21:20 is m'n zoontje geboren. Moet zeggen dat het wel vreselijk veel pijn deed dat strippen....maar ja, dan heb je ook wat. Waarom zou je eigenlijk gestript willen worden?
Hier gestript op 40w6d rond het middaguur. Paar uur later voor het eerst "iets" van een wee. 's nachts rond 1.30 zette het echt door en de middag erop was zoonlief er.
Er zit autisme in de familie en er zijn verschillende onderzoeken die uitwijzen dat als je ingeleid word je kindje meer kans heeft op autisme vandaar Ik wil alles geprobeerd hebben totdat ik ingeleid moet wordt Mijn twijfel is nu of ik volgende week daar al naar moet gaan vragen of ze me kunnen strippen of dat ik moet wachten tot week 41 Veel twijfel dus Loop trouwens wel al bijna 2,5 week met half verweekte baarmoedermond en iets meer dan 2cm ontsluiting
Volgens mij als je ontsluiting hebt, dan kun je ook gestript worden. Bij mij wilde ze wel echt wachten tot 40 weken en toen ook meteen gestript. Ik had een zwangerschapsischias, daarom heeft ze mij gestript.
Er schijnt meer kans op autisme te zijn bij een opgewekte bevalling. Het is nog niet totaal bewezen maar toch zit het in mijn achterhoofd Plus ik heb een bevalbad gekocht en ik wil thuis bevallen en inleiden moet echt in het ziekenhuis
Oké... Nog nooit van gehoord iig... Nou ik hoop dat je gewoon lekker thuis kan bevallen dan. Iig veel succes!
Wat leuk, ik heb ook een bevalbad gekocht. Staat al 2,5 week klaar in de woonkamer, samen met het logeerbed! Ik wil inderdaad ook gestript worden om te proberen te voorkomen dat ik ingeleid moet worden, want wil ook echt heel graag thuis bevallen, en inleiden moet inderdaad in het ziekenhuis helaas.
Ow wat gaaf! Wanneer ga jij vragen om gestript te worden? Welk bad heb je? De meine staat ook 2weken al in de woonkamer
Bij de tweede met precies 40wk gestript, ik liep toen al met 2cm ontsluiting. Een paar uur later begon de bevalling.
Als beebje zich deze week niet vanzelf aandient wordt ik vrijdagochtend gestript. Indien mogelijk natuurlijk, heb zelf niet het idee dat er echt al wat gebeurd is in m'n lijf dus kan best wel zijn dat er nog geen ontsluiting is en dan gaat het hele feest niet door! Ik heb het bad van waterooievaar.nl maar dan tweedehands van marktplaats. Die mensen hadden hem niet gebruikt ivm ongepland naar het zkh, en hij was maar 50 euro en nieuw kost ie geloof ik 130 ofzo? Dus vond het wel een goeie deal Heb hem wel voor de zekerheid toch helemaal uitsopt met dettol, haha. Ik wilde eigenlijk het tweepersoonsbad van oerbron.nl maar die vond ik niet tweedehands en dan werd het me toch wat te duur. En jij???
Hier gister gestript met 40,3. Helaas, tot nu toe, geen actie. Morgen weer een poging en zet dat niet door dan donderdag afspraak in ziekenhuis om te bespreken wanneer ze m'n vliezen gaan breken. Hoop natuurlijk dat het voor donderdag nog vanzelf op gang komt!
Ik ben gestript met 41 weken. Had toen al 2cm ontsluiting.. Smiddags gestript, savonds gerommel en de volgende ochtend was Mees er