Marktplaats frustratie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Oowww ik haat mensen die een bod doen en die gelijk, of nadat je ze akkoord geeft, het bod weer verwijderen! Of mensen die na een bod niet meer op je reageren! Of nog erger; mensen die bellen, gaan onderhandelen over de prijs, zeggen dat ze de volgende avond komen.... en niet op komen dagen! En ook niet afbellen ofzo!

:evil: ik ben zoooo boos!

Moest het ff kwijt hoor!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    irritant he :evil:
    ook vaker meegemaakt
    ik zet tegenwoordig liever niks meer neer op mp

3. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Ja word ik ook helemaal gek van!

Had een luieremmer te koop staan...reageerde er een vrouw die hem wel wilde overnemen. Toen moest ze naar het ziekenhuis en vroeg ze of ik het wilde bewaren voor haar. Dat had ik dus gedaan. Had nog een mailtje gehad dat zij hem op wilde halen in het weekend.....nou ik zit nog op contact met haar te wachten.

Mail dan netjes af ofzo als je als iets anders hebt gevonden.grrrrrrrrrrrr

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ja zo irritant! Ik krijg zometeen mijn nieuwe wandmeubel geleverd, terwijl ik mijn dressoir nog niet eens heb kunnen verkopen. Waar ik dat ding intussen kwijt moet, geen idee! Ik kom maar niet van mijn dressoir af. Terwijl het zo'n mooi strak ding is. Snap er geen hout van!
    Dus natuurlijk grijp ik elk bod en elk telefoontje met beide handen aan, maar elke keer word ik weer teleurgesteld. Bah bah bah!

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

zwaar irritant inderdaad...hebben ze geboden mail je ze dat ze het kunnen halen en dan hoor je gewoon helemaal niks meer...of houden je een week aan het lijntje van volgende week kom ik langs en dan gewoon niet komen. bied dan niet als je het toch niet hebben wil!..frapant is als je het er gratis optehalen bij zet ben je alles binnen no time kwijt.
    ...heb ook nog steeds niet de goede oplossing ervoor gevonden.

maar het is echt zwaar ergelijk.

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Mijn broer verkoop alles in no time via MP.

Ik raak nooit iets kwijt!

Is gewoon geluk hebben denk ik.

Liefs Marjo

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Het niet op komen dagen en niet afbellen is inderdaad ook een grote ergernis hier. Vooral als ze dan de telefoon niet meer opnemen als je ze probeert te bellen. Wij verkopen op dit moment een ponytje, maar hij staat 15 km van ons huis. Al 3 keer ben ik er voor niets heen gefietst, ze komen gewoon echt niet.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb dat ook. verkoop veel keertjes en dan alles geregld hun zullen betallen nou soms wordt er gewoon niet betaald. gelukkig stuur ik het pas op als het betaald is. en haal ik de advertentie dan ook pas weg. en zet ik hem dan ook pas op reseveren.

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

jaah marktplaats vind het inderdaad vervelend.

Net zoals je wat te koop zet en erbij zet bieden onder 30 euro geen zin en dat mensen toch 10 euro gaan bieden...

a met al ben blij met marktplaats toch ook een hoop erop gekocht en verkocht

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja zo doen wij het ook, gewoon advertentie niet weghalen of op gereserveerd zetten totdat de spullen daadwerkelijk zijn opgehaald en dat zeg ik er altijd bij om de druk hoog te houden, bij ons is nog nooit iemand niet op komen dagen trouwens.

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik heb dat ook vaak en als je ze dan mailt dan hoor je niets meer.

Maar wel gek dat ik dan ineens allemaal spam krijg.

Volgens mij zitten er gewoon een paar klojo's op.

12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

oh dat zou heel goed kunnen!

13. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou ik zet nooit niet zo veel op marktplaats maar nu staat onze crosstrainer erop...hopelijk wordt ie toch wel snel verkocht....
    Heb echt even de ruimte nodig die hij inneemt...hahaha voor de nieuwe slaapkamer voor ons zoontje.
    Hij MOET weg dussssss hopelijk komen er snel serieuze bieders/kopers...

14. BoBam

BoBam Niet meer actief

wij verkopen ook heel veel via marktplaats, en ja het is heel vervelend als ze een bod doen en dan vervolgens niks laten horen als ze het voor dat bod mogen hebben. En ja thuis zitten wachten en ze komen het vervolgens niet ophalen, dat gebeurt ook vaak! Erg vervelend!
    Maar gelukkig zitten er ook nog gewone mensen bij die wat willen kopen!Als het te lang duurt voor ze reageren ,dan kun je zelf ook gewoon hun bod verwijderen! Volgende! haha zo gaat dat hier dan!

15. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    nou ik heb zelfs een keer een product genomen, betaald
    vervolgens heb ik het producht nooit ontvangen
    ik weet ook het email adres niet meer

grrrr

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier net ook weer voor de zoveelste keer, mevrouw zou om 18.00 komen, krijg ik net mail.
    Ik kom van de week wel een keer de ds spellen ophalen want er is iets tussen gekomen, en dan ruim 45 min later dan was afgesproken iets laten horen...GRRR

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou hier hebben ze net gebeld dat ze morgen de crosstrainer komen halen...ben benieuwd na al jullie ervaringen. Ik hoop toch echt wel dat deze meneer de crosstrainer toch wel komt halen....jullie horen het!

18. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Die hadden bij mij niet eens meer mogen komen. Graag of niet hoor.

19. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Nou dames, sinds vanochtend is er veel veranderd hoor! Had ik net mijn frustratie geuit hier, gaat mijn mobiel over; ja hoor die kerel van eergisteravond! Of die toch nog even langs mocht komen op te kijken. Ik dacht nou vooruit. HIj kwam kijken, liet zijn borg achter en kwam het vanavond ophalen. Dus voila, dressoir en spiegel zijn weg! En net belt dan ook gelijk die kerel die ik had gemaild na zijn bod; of het dressoir er nog is.. Naahhh.. Heerlijk om te zeggen; sorry meneer u bent te laat! :)

Had ik maar eerder ff gezeurd hier. :p

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik maak he tjuist ook andersom mee.

Ik bied op een advertentie.
    En daarna mail ik nog even omdat de advertentie er al ruim een week op staat en het om een tripp trapp gaat, die zijn altijd zoooo snel weg.
    Dus ik vraag netjes of ze hem nog heeft en dat ik interesse heb.

2 dagen hoor ik niks.
    Kijk ik even op mp is de advertentie verwijderd :rolleyes:
    Is het dan zo'n grote moeite om even te mailen dat je hem al verkocht hebt?

Ik krijg die vraag ook wel eens en dan mail ik altijd netjes terug dat het al verkocht is als dat zo is.

1 keer maakte ik echt iets geks mee.
    Ik bood een tas kleding aan, GRATIS. En ik zei, ALLEEN af te halen.
    Ik ga niet als het al gratis is op de fiets naar het postkantoor etc.

Mailt er een vrouw die het wil hebben en of ik het toch niet wil verzenden. Dus ik leg haar uit dat het nogal een toestand is voor mij en dat ik dat dus niet doe. Blijft ze maar doorgaan met mailen of ik het aub wil doen, want ze is zo arm en blabla. Op een gegeven moment heb ik haar maar gemaild dat het al was opgehaald want werd er gek van.

Kreeg ik een mailtje terug waar mijn maag zich van omdraaide, dat ik een vreselijk gemeen mens was :confused:

pfffffffff

Deel Deze Pagina