Ik heb ook al 4 kerstkaarten gehad. heb de meeste ook al geschreven maar moest bijhalen omdat ik te weinig had. Ga dit weekend de rest schrijven en de ontbrekende adressen opzoeken en dan na het weekend post ik ze.
Moet eerlijk zeggen dat ik er normaalgesproken erg vroeg bij ben, maar dat ze dit jaar toch wel mijn verbazing schertsten toen we al voor de Sinterklaas een kerstkaart kregen :S Enfin, ik heb ze zelf 6 december gepost en heb zelf nu 4 kaarten gehad...
Wij kregen de maandag na Sinterklaas gelijk al een hoop kerstkaarten, dus toen heb ik ze die dag zelf ook nog op de post gedaan.
Op 5 december zijn de meeste de deur uit gegaan, zodat de iig meeste op 6 december werden bezorgd. Wij wilden dit jaar persé een keer de eerste zijn.
hmm nou heb er al 3 verstuurd de rest dit weekend of voglende week heb zelf de eerste kerstkaart in huis met leuk een postzegel van 29 cent erop :s dus een boete erbij
@wonders2: Ik vind het niet gek dat je een kerstkaart hebt gehad met een 'te weinig' portokosten. Dit is namelijk dit jaar gewoon toegestaan. Zelfs kerstzegels in guldens mogen mits ze een waarde hebben van 34 eurocent. In deze folder (die ook gewoon te halen is bij het postkantoor e.d.) staat het in: http://www.tntpost.nl/voorthuis/images/ ... 360931.pdf Het is dus niet terecht dat je een boete hebt gehad, slordig dat de tnt niet op de hoogte is van de eigen regels...
Goh kerstkaarten daar ben ik echt erg in . Elk jaar neem ik me voor er leuke te maken en rond te sturen maar meestal komt het er niet van , of erger nog, schrijf ik ze, frankeer ze en blijven ze alsnog liggen . Dit jaar ook, ik had me voorgenomen er te maken die konden voor familie, vrienden EN voor mijn klanten, maar ik kom er niet toe! Tegen dat ik er tijd voor ga vinden is het zeker 22dec ofzo en tja tegen dat ze dan toekomen Of zou ik dat toch nog doen zo laat verzenden?!
een kerstzegel van 29 cent... meer niet,, dan had er toch als ik het goed lees nog 5 cent bij gemoeten omdat het totaal 34 cent moet zijn toch?
Nee kerstzegels van vorig jaar en de jaren ervoor mag je gewoon plakken dit jaar zolder bijbetaling. In dat pdf bestand wat ik aangaf staat o.a. het volgende in: Q. Mag ik ook mijn oude Decemberzegels gebruiken, zonder het 'bijplakken' van 5 cent zegels? A. Ja. Om u als klant tegemoet te komen hoeft u dit jaar niet bij te plakken bij uw Decemberzegels; u mag die van voorgaande jaren gebruiken. Q. Ik heb nog Decemberzegels met guldens. Mag ik deze ook gebruiken? A. Ja, deze moeten wel de tegenwaarde hebben van het nieuwe decembertarief van 0,34.
okee dan ga ik het dus mooi niet betalen! wat een flauwe kul zeg dan allemaal, dat ze geen eens op de hoogte zijn een schande
@ wonders2, wat belachelijk dat je een boete kreeg. Het klopt idd niet eens en vind het ook erg flauw van de tnt dat ze zich daar in deze maand meebezig houden aangezien ze zelf genoeg fouten maken mbt bezorgen. OT Ik heb de kerstkaarten 7 dec verstuurd en heb er zelf inmiddels 12.
heb de boete overigens nog niet betaald en ga ik dus mooi niet doen ook! beetje flauw kijk het is niet veel geld, maar gaat mij gewoon meer om het idee. nu zeg ik niks meer anders blijf ik off topic gaan