Over een maandje is t tijd voor nieuwe schoenen. Heb eens wat rondgekeken naar sneakers voor m'n dochter. Zowel bij een dure schoenenwinkel als bij bv de Bristol. Ik koop eigenlijk altijd leer maar jeetje wat een prijsverschil. Bij Bristol kost een paar leren sneakers 39 euro. Bij de schoenenwinkel ben je meteen rond de 100 euro kwijt. Zit nu een beetje in dubio. Eigenlijk vind ik t prijsverschil absurd maar aan de andere kant hebben ze er bij die duurdere schoenenwinkel meer verstand van. Ze meten haar voeten goed op en kijken ook naar de breedte van haar voet e.d. Dan een aantal passen om te kijken welke t beste zijn. Ik vraag me af hoe jullie dat doen? Kopen jullie altijd bij een duurdere winkel?? Dochter is nu 3 jaar..
Met zoonlief wel hij heeft minder schoenen dus dan wil ik wel goede en dochters hebben er zo veel dat ze ze niet zullen slijten dus voor hun Bristol enzo.
Hmm ik denk graag dat ik zelf wel in staat ben goede schoenen uit te zoeken Hier groot fan van schoenen van van haren en de schoenenreus dus. Zeker mt sneakers moet dat zelfstandig toch wel lukken. Soms is het met stevige leren schoenen lastiger te voelen maar die koop ik over het algemeen toch niet voor m'n meisje. Kan me voorstellen met jongensschoenen dat je wel wat stevigers zoekt
Ik koop zelf altijd bij de duurdere schoenenwinkels, maar dat doe ik voor mezelf ook... Ik koop sowieso geen 'plastic' schoenen want dat vind ik zelf altijd zo broeien, zeker in de zomer...
Ik koop wat ik leuk vind in de uitverkoop. Maakt mij dan niet zoveel uit waar.. Heb bij nimco bijv schattige ballerina's gekocht toen voor 15 euro. Maar ik slaag net zo goed bij bijv bristol en van haren. O ja en marktplaats in nieuwstaat.
Ik koop altijd dure schoenen, bij een speciaalzaak dus. Maar of ze je daar nu echt beter helpen dan dat ik zelf kan? In 1 zaak meten ze de breedte en lengte wel precies op, van voeten en dan ook in de schoen. Maar verder kijken ze alleen naar wreef, ruimte voor en achterin, hoe ze er op loopt. Tja, dat kan ik zelf ook wel. Ik denk dat er best goede, leren zijn bij goedkopere winkels, maar ik vind het er altijd van af zien. Zag laatst in het foldertje van de Bristol Woeffies en die zagen er best wel leuk uit. Volgens mij ook leer. Maar of ze in het echt ook zo mooi zijn in vergelijking met duurdere merken weet ik niet. Maar ik zou ze persoonlijk alleen voor erbij nemen dan.. Mijn dochter heeft erg lastige voeten, breed en hoge wreef, dus sowieso erg lastig om mooie én goed passende te vinden. Goed passend is uiteraard criterium #1, ik reis altijd stad en land er voor af. En het is me tot nu toe altijd wel gelukt
Ze hebben hier 1 paar goede zomerschoenen. Vaak koop ik die bij de Dolcis. En op de camping lopen ze op crocs of slippertjes. Maar voor school gebruiken ze de goede schoenen.
Waar ik leuke zie. Ik ga niet meer naar speciaalzaken, ik vind de betere schoen van bijv bristol net zo goed. Maar als ik toevallig wat leuks zie in een speciaalzaak koop ik die.
Altijd bij de duurdere schoenwinkels want dochter heeft sbel pijnlijke voeten (ik zelf ook) Sneakers koop ik dan wel weer van een goedkoper merk ( replay ofzo rond 50/60) omdat ze die echt bijna nooit draagt
Voor m'n dochter helaas altijd bij de speciaalzaak. Met supersmalle voetjes kan ik niet anders. Voor zoonlief kijk ik ook bij bristol (woeffies) en Scapino (dr Visser). Echt prima schoentjes.
Hier ook altijd 'dure' schoenen van een kinderspeciaalzaak. Zijn tot nu steeds bij dezelfde winkel geweest, worden er fijn geholpen, en dochter heeft tot nu steeds een heel seizoen met haar zomer/winter schoenen gedaan. Vind ik wel fijn, dat de voetjes goed opgemeten worden en dat we goed advies krijgen wat betreft maat. En mochten de schoenen binnen een bepaalde termijn toch te klein zijn mogen ze kostenloos geruild worden. Goede service dus! Voor 'erbij' kijk ik wel eens bij Durlinger. Winkels als Bristol/Schoenreus/Shoetime ed kom ik eigelijk nooit...
Ik zorg altijd dat ik een aantal paar goede schoenen heb van een speciaalzaak en dan nog wat ik leuk vind voor erbij.
Ik heb altijd schoenen van 'goedkope' winkels zoals Scapino en Schoenenreus. Vind het echt onzin 100en euro's uit te geven voor schoenen die een seizoen meegaan terwijl ze mijns insziens niet beter zijn dan de goedkope varianten. Mijn oudste loopt bij een fysio vanwege tenenlopen en die zegt ook dat het merk niet uitmaakt zolang de schoen maar goed steun geeft (goed aansluit en een goed voetbed heeft).
Koop hier eigenlijk ook nooit hele dure schoenen. Dochter krijgt zomers een paar ballerina achtige schoenen voor school en netjes en daarbij ook nog paar crocs voor bij de deur en vakantie en meestal nog slippers wel de hele goedkope hoor van rond de 10 euro. Meestal slaag ik bij van haren of schoenenreus. Zoon heeft zomers altijd paar sneakers en een paar crocs. in de winter krijgt dochter paar laarsen voor net . nooit duurder dan 50 euro. vind ik meer als genoeg en een paar gympen/ Zoon paar nette leren schoenen en paar sportschoenen. Vind het altijd zo zonde als na paar weken de neuzen al zo kaal zijn dat ik er niet aan begin om dure schoenen te kopen
Hmm hier gaan de nette schoenen niet aan naar school hoor Dan blijft er niks van over... Nouja zomers kan het wel... Dan gaan de schoenen uit bij het buiten spelen. Vind het ook heel fijn dat de school dat dus geen probleem vind.
Als je kind een normale voet heeft maakt dit inderdaad niet uit nee maar ik kan voor mijn dochter geen goed passende schoen kopen bij schoenenreus, bristol etc. Hier dus genoodzaakt om naar een speciaalzaak te gaan vanwege lastige voeten, vorige week nieuwe schoenen aangeschaft, 95 euro neer kunnen leggen tja so be it de voetjes moeten nog lang mee. Verder probeer ik in de uitverkoop(of online) meestal nu ik weet welke merken vaak goed passen.
Ik koop eigenlijk altijd wel duurdere schoenen. Heb het idee dat ze beter zitten en daarbij vind ik ze over het algemeen veel mooier dan goedkopere schoenen. Ik laat de voeten opmeten in een (kinder)schoenen winkel. Ook koop ik regelmatig online. Als ze dan toch niet goed zitten, gaan ze terug.