Wanneer symptomen na innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Smnee, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Afgelopen maandag, 6dpo, heb ik wat bloed verloren. Ik hoop uiteraard op een innesteling. Aangezien ik dat nog niet eerder gehad heb, heb ik geen idee vanaf wanneer ik ongeveer symptomen kan verwachten. Pas met NOD? Of eerder?
    Zucht, ik haat dit echt. ;)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Niemand? :)

3. violetta

violetta Niet meer actief

Ik kreeg ongeveer 5dagdn na tp (heb icsi gehad) hele erge buikpijn leek eerst menstruatie pijn maar veel heftiger. Nu bleken ook mij. Eierstokken nog vergroot door de punctie waardoor m'n buik gevoeliger is. Maar had die week ok gevoelige borsten en erge hoofdpijn. Maar dacht dus dat menstrustie eraan kwam. Na een test. BLeek dit dus niet het geval. Maar bij iedereen is wisselend. Sommige voelen niks. Ik ook geen bloed gehad bij innesteling. Spannend. Wanneer mag je testen?

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Die buikpijn had ik ook, en daarna dus een kleine bloeding. Ik hoop op innesteling.
    Dinsdag of woensdag ga ik testen :)
    Gefeliciteerd!

5. violetta

violetta Niet meer actief

Succes met wachten!
    Zie jij ook in de mmm loopt geb je iets van behandeling gehad? Of natuurlijke manier bezig geweest?

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee ze kunnen geen echte oorzaak vinden dus we doen het zelf. Hebben nu wel extra bloedtesten gedaan en die uitslag komt pas 24 juni.

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou me niet zo blind staren op symptomen.
    Ik heb geen enkele symptoom gehad tot 25 weken.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ook geen gevoelige borsten? De vorige twee keer hoefde je er maar naar te kijken en toen deden ze al zeer. Nu kan ik gewoon de trap oprennen ;)

9. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    zou niet zo letten op de symptomen, het verschilt bij iedereen. ik was 1 week overtijd toen had ik het in de avond ontzettend koud.. succes

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meeste mensen krijgen de ECHTE symptomen pas na nod. Veel vrouwen ervaren verschijnselen na de eventuele innesteling maar veel daarvan zijn uitvergroot of ingebeeld aangezien ze heel vaak gewoon ongesteld worden. Die willen het heel graag (been there). :)

Maar het kan ook dat je helemaal geen symptomen hebt! En toch zwanger.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik moet maar eens gaan kijken of helemaal zen kan worden :) elke maand heb ik dit weer, maar nu na deze miskraam wil ik gewoon geen dag meer wachten.

12. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Sterkte met de komende dagen doorkomen!

Ik had vanaf 7 dpo hele lichte lage rugpijn met vlagen en met vlagen hele lichte krampjes in mijn onderbuik. Later werd de lage rugpijn erger toen mijn NOD eraan kwam.
    En pijnlijke borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden.

Maar inderdaad is het voor iedereen verschillend.. Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding was!

13. Indy1987

Indy1987 Lid

2 mrt 2014
    77
    0
    0
    Ik had ook vanaf 6dpo heel licht bruin bloedverlies dit hield ongeveer 3,5 dag aan. Ik weet niet op welk dag de innesteling plaatsvond (wel tempdip op 8dpo) 9 dpo heel licht misselijk geweest maar kan natuurlijk toeval zijn of ingebeeld en vanaf die dag ook een paar dagen lang bijna de hele dag soms een klein steekje en vooral heel veel "plopjes" in mn buik. 10 dpo echt ongelofelijke krampen, opgeblazen gevoel en eigenlijk vanaf gisteren (12dpo) pas iets gevoeligere borsten dan anders.

Op 9 dpo licht positief getest (eerste test die ik deed deze cyclus), hoop voor jou dat je ook positief mag testen!

14. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey,
    Ik zit op het zelfde punt als jij, vorige week dinsdag punctie gehad en vrijdag tp. Mag woensdag testen.
    Ik denk de hele dag van alles of juist niks te voelen... Maar ik gebruik ook utrogestan dus dat helpt niet.

Ik kreeg afgelopen nacht met omdraaien pijn scheuten in mijn liezen.
    Verder beetje menstruatie achtige zeurderige pijn in mijn buik en onderrug... Pfff spannend he?

15. soeee

soeee Niet meer actief

Ik ga voor je duimen!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb net weer bloedverlies, dit keer helderrood. Ooo zou het? Ik dacht even ik word zo ongesteld maar dat kan echt niet.

Julia88 en Indy, gefeliciteerd! Klinkt hoopvol. :)
    Anne succes, ik duim voor je! Het is inderdaad zo spannend. Ik merk gewoon dat elke dag weer spannender word.

Soeee, dankje meid!

17. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    ik had maandag en dinsdag 2 dagen lang hoofdpijn. (heb ik noooit)
    dinsdag voor slapen gaan een beetje helderrood bloedverlies.
    eenmaal in bed ongi achtige krampen en daarna vlaag van misselijkheid.
    Volgende dag was hoofdpijn wel weg..
    We wachten af, jij succes!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik had helemaal geen symptomen, alleen wat vlagen hoofdpijn. Maar dat had ik altijd voordat ik ongi moest worden, dus dacht juist dat het weer niet was gelukt;)

Nu nog steeds nauwelijks symptomen, alleen wat gevoelige borsten en soms wat last van mn darmen.

19. Missmystique

Missmystique Niet meer actief

Ik had hele rommelende darmen voor m'n NOD. Ook was ik erg emotioneel.

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het lijkt wel of ik ongesteld ben geworden. Het is wel minder en totaal geen buikpijn of last van mn benen ofzo. Ik snap er niks meer van.

Deel Deze Pagina