Hoi vandaag de beruchte dag 6 mei .....ik was zo zenuwachtig......maar de echo was inorde het hartje klopte ....en ben 7 weken en 5 dagen zwanger
Er valt een last van mijn schouder.....ik was supernerveus voor de echo hoor......maar ik denk dat iedereen daar last van heeft
Oh hier ben je, ik had nog op je onderwerp Zenuwachtig voor echo gereageerd maar je hebt dus weer nieuwe geopend.. Nou super fijn dat het goed is gegaan! En nou lekker genieten.
Hier ben je! Hahaha was al geduldig aan het wachten op je andere topic. Wat fijn dat alles goed is!!!!! En nu heerlijk genieten! Wanneer mag je weer?
Hoi gelukkig was alles prima in orde....ik was zenuwachtig dus ze gaf me gelijk de gelegenheid nog een echo te doen op 20 mei.......om me gerust te stellen zeg maar...heb jij al een echo gehad .....
Echt super voor je!! Wat fijn, dat is al snel weer! Mijn echo was ook prima, een mooi kloppend hartje! Ik mag de 27e weer
Oke gelukkig dat jou echo ook goed was....ik mocht zo snel omdat ze zag dat ik zenuwen had....allemaal goed voor mijn gemoedstoestand natuurlijk...hoe voel jij je verder
Ja fijn toch! Ik ben heeeeel moe en af en toe misselijk, wat pijnlijke borsten maar mag niet klagen, ik neem alles voor lief! En jij??