Hallo dames!. 15 mei is mijn nod maar nu had ik een paar dagen geleden snachts heftige buikkrampen de pijn kwam meer bij mijn darmen weg. Ook heb ik veel wit slijmverlies. Voel het soms lopen sorry voor de beschrijving. Nu geen erge krampen meer gehad maar meer een ongi gevoel. Meer vrouwen die hier last van hadden en zwanger bleken te zijn?
Buikkrampen kunnen de innesteling zijn. Slijmverlies is een zeer bekend fenomeen bij zwangerschap.. Ik had geen buikkrampen maar wel slijmverlies.
Bedankt voor je snelle reactie! Ik durf niet teveel op een zwangerschap te hopen ivm grote teleurstelling als ik een negatieve test zou hebben volgende week.
Ik heb ook erg veel slijmverlies en ook ongi krampen. Ben nu 3 dagen overtijd en durf niet meer te testen nu. Ze hebben 5 dagen na de innesteling bloed geprikt en dat was negatief. Naar mijn gevoel waren ze.te vroeg geweest met prikken. Hoop dat het iets positiefs is voor ons!
Gewoon een test doen. Ik weet heel goed hoe je je voelt. bang voor teleurstelling dat heb ik ook. ik duim voor je meid en hoop dat je zwanger bent!
Ja, wil met moederdag een test gaan doen. Hoop dat het bij jou ook goed zit en je binnenkort een mooie test in handen mag hebben
Hier hetzelfde. Sinds een aantal dagen lichte buikkrampen. NOD is pas 14 mei. Ook wat wit slijmverlies. Succes ermee! Hoop dat het wat betekent!
Rashidaatje, heb je vandaag en test gedaan? Zoja dan hoop ik zo voor je dat je een mooie positieve test in handen mocht hebben!!.. Julia88 ja ik hoop ook zo dat het wat betekent!! Gisteren getest met clearblue en die gaf aan niet zwanger! misschien te vroeg getest omdat donderdag eigenlijk mijn nod is. Jij ook succes en hoop dat je gauw een positieve test in handen mag hebben!
Hooi, nou heb nog niet getest, mn eisprong is verschoven en mn nod is nu 19 mei. Heb nu nog steeds slijmverlies. Hopen dat we snel een positieve test hebben! We lopen bijna tegelijk
Super! ooh op jou verjaardag ja haha dat is toevallig...dan hoop ik dat je mij mag feliciteren op jou verjaardag
Ik heb net een test gedaan en die is heel licht positief!! mijn vriend zei zelfs dat er licht een 2de streepje te zien was durf nog niet al te blij te zijn omdat het streepje zo licht is...maar woensdag test ik nog een keer