wanneer symptomen terug weg?

Discussion in 'Zwanger worden' started by taschke, Jul 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    ik ben dus eind mei met de pil gestopt.heb mijn regels van de pil nog gekregen,de laatste dag van mijn menstruatie was 5 juni en dan maar geklust he!(spijtig genoeg was het in mijn eerste ronde niks)heb net mijn eerste'echte' regels achter de rug
    ik heb ze :evil: gekregen op de dag dat het was uitgerekend en het heeft maar 4 dagen geduurd en heb er niet echt last van gehad(oef :D )
    was zelfs beetje minder dan met de pil
    maar nu mijn vraag:ik had blauwe aders gekregen op mijn borsten en tepelhof maar ze gaan niet meer weg!heb soms ook zelfs terug beetje pijn en soms een steek en vandaag weer een beetje last van zelfs lichte menstruatiepijnen.
    Wanneer zou dat voorbij zijn en hoort dit nog met het ontpillen of gaat dat zo blijven?

groetjes natascha

2. ik heb het ook precies het zelfde als jij maar ik twijfel of ik zwanger ben
    want heb 1 dag helder boed gehad en bruin-rood en wat slijm maar heb ook pas een buikoperate gehad dus daar kan het ook nog vanaf komen dus maar wachten op de volgende cyclus

3. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    ik voel me nog slechter dan in de eerste maand
    de zogenaamde 'zwangerschapssymptomen'worden terug erger terwijl ik nogeens geen eisprong heb gehad :(
    als ik nu zwanger was zou ik dat natuurlijk allemaal er graag bijnemen maar omdat ik dat dus volgens de test niet ben,voel ik er mijn nog slechter door.
    hoop dat mijn lichaam snel terug in orde is!

Share This Page