Ik heb nu al een dag of drie heel erg witte afscheiding. Ook veel meer dan anders. Weet iemand waar dit op kan duiden?
Herkenbaar Sandra. Ik heb het op dit moment ook. Mgoed weet deze maand pas voor het eerst dat ik op cyclusdag 16 een eisprong heb gehad dus kan niet zeggen of dit nu anders is dan anders... (en ook dat zegt weer weinig hahaha )
he dames, ik zie dit nu net en ik heb hetzelfde en loop met jullie gelijk!!! Ik vroeg het net aan jullie in topic Tempkaartjes. hahah. Ik heb het dus ook!!
Ik heb dat momenteel ook. Volgens mij ook meer dan gewoonlijk, maar zeker weten doe ik dit niet. Dus volgens mij betekend dit verder dan ook weinig.
Afscheiding is per persoon weer verschillend, is dus moeilijk te zeggen wat dat bij een ander kan betekenen. Je kan ook witte afscheiding krijgen bij een zwangerschap, dus spannend Sandra!!!
ik heb dit dus ook ineens...weet zeker dat ik dat vorige rondes niet had...het is net alsof ik elke dag vruchtbaar ben....want heb het altijd rond mijn eisprong maar nu blijft het....
hai ladys, ik had ook meer afscheiding (witte). Ik bleek dus zwanger te zijn. Maar goed er is geen peil op te trekken hoor! Bij sommige dames op dit forum bleek dat zij het kregen als ze ongi moesten worden. Ieder lijf is anders....Ik blijf voor jullie duimen meiden..
Dat word dus weer gewoon afwachten...hahaha.... Het valt wel op dat het zo heel erg wit is...en het is er niet steeds maar om de zoveel tijd lijkt het wel. De ene keer als ik naar de wc ga is er niks, en de volgende keer juist weer wel..
Hoihoi! Over*vloed* kan idd duiden op een zwangerschap. Ik heb eigenlijk altijd erg veel witte troep dus helaas kan ik hieraan niet zien of dat veranderd. Je hoort t vaker dat vrouwen hun slijm vranderd op het moment dat ze zwnager zijn... Dus wie weet dames zijn jullie allemaal bezwangert! Ik duim zeer zeker voor jullie!! Succes!
Huh????????????????????????????????????? ik ging net naar de wc en ik heb het ook?? Maar ik heb volgens mij (kep een onregelmatige cyclus) nog niet mijn eisprong gehad, maar ik vond het al zo plakkerig en korrelig dan vandaag...
Plakkerig??? Hup klussen jij!! Servixslijm wordt plakkerig ( je kan het rekken tussen duim en wijsvinger)op het moment van vruchtbaar zijn Succes!!
Wat ik heb gelezen over afscheiding is het volgende: het is na de menstruatie nog wat waterig en doorzichtig. Het wordt steeds witter en dikker wanneer de eisprong nadert. De dag voor de eisprong is het draderig en dik en soms ook redelijk overvloedig. Na je eisprong neemt het weer af. Ik heb me hier behoorlijk aan vast gehouden tijdens mijn cyclus en was in 1 maand zwanger (helaas een miskraam). Vooral bij een onregelmatige cyclus kan dit erg behulpzaam zijn. Ik heb een hele regelmatige cyclus, dus kon het goed checken, en het klopte... Dus volgens mij moeten jullie allemaal gaan klussen als ik het zo lees Mummy
Hihihhihi denk je??? We hebben vrijdag voor het laatst geklust! We klussen om de dag maar ik zag later pas dat volgens mijn gemiddelde cyclus vrijdag a.s. mijn eisprong is hihihihi nou ja dan maar vanavond en morgen hihihihih Ik hoop dat ik mijn man zover krijg hiihihihih zit nu verdiept in het voetbal!!!
Na de voetbal schijnt goed te werken, vooral als jij meekijkt... Als vrouwen meekijken vinden mannen je extra leuk en die atletische lichamen schijnen ons vrouwen ook nogal in 'the mood' te brengen?!
Zal ik je wat vertellen, mijn man kijkt NOOIT voetbal hihihihihi Sinds het WK is hij er pas echt mee bezig hihihhihi Nou ik hoop dat ie te porren is want ik wil (net als jullie) ZOOOOO snel zwanger worden! Vandaag zij een vrouw tegen mij dat ik snel zwanger wordt en dat ik een zoon krijg net als Sonja. Ik hoop het zooooo
Hoihoi! Na vele topic vragen over meer witte vloed en verandering van vloed wil ik jullie even laten weten over de methode van het servix slijm. Ik kopieer dit even van een site: Het is je vast wel al opgevallen dat je slijmverlies verandert in de loop van elke cyclus. Het gaat er niet alleen anders uitzien maar ook de structuur en hoe je het aanvoelt, verandert. Net na je menstruatie: - een gele kleur - korrelig en kleverig - weinig slijm, voelt droog aan Enkele dagen later is dit veranderd: - de gele kleur is nu eerder een roomkleur geworden - dik en minder kleverig - meer slijm, voelt vochtiger aan Tijdens je vruchtbare periode: - helder, valt te vergelijken met rauw eiwit - eerder vloeibaar, je kan er een draad mee trekken als je het tussen 2 vingers houdt en die langzaam opent - veel slijm, voelt heel vochtig aan Weer een andere site: Het hormoon oestradiol zorgt voor een aantal veranderingen: er komt steeds meer cervixslijm het cervixslijm wordt helderder het cervixslijm wordt rekbaarder de baarmoedermond wordt steeds zachter de baarmoedermond wordt steeds groter Direct na de eisprong: de productie van cervixslijm houdt op. de baarmoedermond sluit zich je lichaamstemperatuur stijgt 0,3 graden Ik hoop dat jullie een beetje een inzicht krijgen over servixslijm( cervixslijm) Liefs Ninetje
Wat moet je doen...het lijkt op temperaturen.... 1. Dagelijks onderzoek. Je moet elke dag kijken hoeveel en wat voor cervixslijm je hebt. Dit doe je door met je vinger of wcpapier de ingang van de vagina af te vegen. 2. Dagelijks opschrijven. Je noteert elke dag hoeveel slijm je hebt hoe het eruit ziet (gelig, wit, doorschijnend of roodachtig) hoe het voelt (klonterig, romig, smeuig, gelei-achtig) hoe rekbaar het is (rekbaar als rauw eiwit?). 3. Patroon ontdekken. Door je waarnemingen elke dag op te schrijven kun je na een paar maanden patronen in je cyclus ontdekken. Daardoor weet je wanneer je vruchtbaar bent.
Ik duim voor je!! Ik weet nog niet wanneer wij er weer voor gaan (eerst even deze miskraam afwachten en dan beslissen we), maar ik hoop dan wel snel zwanger te zijn. Kan die spanning niet aan!!!
Nou bij mij lijkt het wel een afscheidingval. Ik heb zoveel waterige afscheiding dat ik gewoon een inlegkruisje moet dragen. Ik heb altijd al wat afscheiding maar nooit zoveel
Om jullie een beetje uitleg te geven over servixslijm heb ik een topic aangemaakt met info hierover! Misschien hebben jullie er iets aan! Liefs Ninetje