Wanneer symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sima31, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @ wupje.. verloren tijd.. ja een beetje.. maar meer om alle ellende achter ons te laten...

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Ik was jullie kwijt :) Kreeg geen meldingen meer bij mijn gebruikersinstellingen maar nu toch weer terug gevonden.
    Hier is de ongi weer voorbij maar ik voel me op dit moment heel erg onzeker :( Weet totaal niet meer wat mijn lichaam doet. Vandaag ook weer 2x echt super misselijk en weer last van mijn buik en rug. Ik heb voor de zekerheid nog 1x een test gedaan om te kijken of ik dan ook echt niet meer zwanger was maar natuurlijk was die test gewoon hartstikke negatief.
    Ik neem aan dat mijn ei nu gewoon weer rond dag 15 / 16 zal komen maar ik weet het niet zeker. Ik ben nu ook gaan temperaturen maar dat geeft me ook nog niet zoveel inzicht.

Nou ja het komt vast goed maar de vraag is alleen wanneer :)

Nanette ja het zal niet makkelijk zijn om alles te verwerken. Hoe gaat het nu met je?

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Ladies,

Ook hier is de ongi weer over,....over 8 dagen ongeveer mijn ei, dus goed klussen komende en volgende week ;)

ik heb volgende week wel een onderzoek in het ziekenhuis want ik heb vanaf mijn ei tot mijn ongi altijd helse steken in mijn buik, dus dat gaan we even nakijken....
    Kan zo een inwendig onderzoek kwaad voor mijn ei? kan die wel gewoon springen dan??

nou meiden, ik blijf jullie volgen, succes allemaal....En extra dikke knuf voor jou Nanette!

-x-

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Berretje vreemd hè die kwaaltjes :( Ik heb ze dus eigenlijk na mijn ongi tot aan mijn ei dus net andersom.
    Ik weet ook niet zo goed of ik daar de ha voor moet bellen.

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai!

tja daar zat ik dus ook mee, moet ik wel of moet ik niet,...ik ga heleaal niet snel naar de huisarts, dus ja,...Maar goed, nu dus alle maanden hier al last van, dus dacht, ik ga toch maar eens navraag doen...
    even een check volgende week bij de gyn, dus ben benieuwd...hoeft niks te betekenen, maar gewoon even nakijken...
    Kun je misschien toch voor de zekerheid eens navragen.....

sweet dreams!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Morgen ben ik vrij, ik zal dan eens de situatie voorleggen.

Deel Deze Pagina