ik mag trouwens maandag de gyn al bellen. ivm met 2 mk vorig jaar wil hij het gelijk weten als ik positief test. Dan zou hij gelijk een echo maken om te kijken hoe de innesteling is gegaan. Vorige keer dachten we nml al bijna 10 weken te zijn, bleek de vrucht niet eens ingenesteld. Maar mijn bm wel groot enz. Dus nu snel kijken zodat we dat niet nogeens hebben. Wel heel zenuwachtig hoor.
Echt spannend allemaal! En goed, dat de gyn je in de gaten houdt, is wel verstandig na wat jullie hebben meegemaakt! We willen alles van je horen In de vorige berichtjes had ik een paar klachten omschreven, herken jij deze Nanette?
Yep, ik heb waarschijnlijk de 10e pas een nod, maar de laatste 2 cyclussen waren lan]ger dan normaal dus misschien moet ik nog langer wachten. maar ik wacht al ruim 1,5 jaar dus kan dit er ook nog wel effe bij haha
hoi meiden! ik ben weer thuis. heb even geshopt, maar m.n. voor mijn vriend. hij zal het leuke verassingen vinden die kleding die ik voor 'm heb gekocht. hij komt zo thuis. Nannete; ik heb nog geen test gedaan. Misschien als ik vanacht weer zo loop te spoken en klaar wakker ben dat ik het dan wel doe. En dan schrijf ik "Hoi Papa" op mijn buik en maak ik mijn vriend wakker hihi. Goh heb al helemaal ideeen ! maar nu eerst nog pos. testen. Klachten zijn vandaag minder alleen waar ik wel last van heb: - ik voel me moe, moeie benen vooral, ik ben echt helemaal op. - voel dat mijn hartslag hoog ik, beetje hyperig, rusteloos, nerveus. Alsof bloedsuikerspiegel te laag is. (maar dat lijkt me sterk) Gisteravond schaatstraining; ik ben eerder weg gegaan. Ik stond te trillen op mijn benen. Ook weer gevoel dat ik suikertekort had.Was beetje onveilig. Ik was kapot, terwijl ik normaal gesproken wel even door kan zetten, tanden op elkaar. Nou we wachten af! Glimworm: graag gedaan van die informatie. Ik hou met er ook zoveel mogelijk aanvast; geen hcg, geen illusies Hoe voel jejej verder? Ben je al lang bezig? x Pina
Dit las ik, wellicht interessant voor iedereen hier: Toch een glaasje wijn? Je wist niet dat je zwanger was en hebt de eerste weken wijn gedronken, sushi gegeten, toastjes Franse kaas, etcetera? Maak je geen zorgen. Tijdens deze eerste twee weken na de bevruchting is er nog geen contact tussen je 'baby' en jouw bloedbaan. Tot dan is je kind in ieder geval tegen die schadelijke invloeden beschermd. Pas volgende week (en dan weet je dat je zwanger bent, komt de uitwisseling van bloed tussen jou en het embryo op gang. Vanaf dan is het dus echt belangrijk om zo gezond mogelijk te leven!
haha Pina, geweldig idee van dat "hoi papa" op je buik! ik ben nu ruim 1,5 jaar bezig en ben een vlindermama van een sterretje van 6 weken.
Hai Glimworm, Ah wat een nare ervaring lijkt me dat geweest. 6 weken..ja. Vandaar Glimworm. Dat van ' hoi papa' dat heb ik van iemand anders over gepikt. las het in een ander topic. Beetje pikken moet kunnen he. xje
Pina, echt spannend dat je bijna kunt gaan testen! Wie weet ben je de 2e met een positieve test! Spaaaaaaaannnnnend!! Laat het ons wel weten he?! En ja, een beetje pikken moet kunnen
deze bedoel je sima? Ik heb ook continu steekjes en dingetjes. Net het gevoel alsof ik ongesteld ga worden. Dat heb ik al een dikke week. Verder beroerd! zeker 's avonds als ik op bed lig en 's morgens. Zo rond de middag begin ik een beetje te functioneren. (verrekte lastig voor de klas kan ik je vertellen. Die pubers kijken me af en toe vreemd aan als ik wit wegtrek.. ) Vlees geuren doen mijn maagomdraaien. Afgelopen zondag halverwege de varkenshaasjes weggerend om over te geven (eigenlijk had ik toen geen test meer nodig) Mijn tepels zijn ook groter en mijn borsten euhmm is zachter misschien een goede beschrijfing? Verder reageren mijn tepels ook overal op en het 'schuren langs de bh is af en toe gevoelig" Honger heb ik op de gekste momenten. En ik wil magggi over mijn friet 's nachts lig ik ook even te draaien voor ik de slaap kan vinden, maar ik denk dat dat was van de spanning, wel/niet en nu van de spanning "blijf zitten" Als je iets anders bedoelde hoor ik het he!
Thanks, dat bedoelde ik inderdaad. Dat misselijke is sinds gister echt "ernstig", maar ik hoef niet over te geven. Heb net gewoon gegeten, broodjes en soep, melk en wat fruit. En nu ben ik 1. misselijk maar 2. heb tegelijkertijd een "hongergevoel". Mijn borsten voelen echt zwaarder aan, maar soms voel ik en dan lijken ze weer zo klein als altijd! Hahaha, ik word echt gek! Plus het lijkt wel alsof ik een beetje verhoging heb ofzo. Misschien word ik ziek of...? Ach, afwachten maar, ik kan er toch niets aan veranderen! Misschien maar beter ook want ik zit niet echt in een leuke fase van mijn "relatie" nu... M.a.w. die gaat binnenkort over zijn!
Hai Sima, Ik lees even mee op het forum als het mag hoor,... Ik ken je gevoel,....ik heb mij ook (al 2x) heel anders gevoelt...alsof mijn borsten uit hun vel zouden knappen, en als ik voelde waren ze net zo klein als altijd hahaha... Ook misselijk en toch ook niet echt misselijk en op de gekste momenten een honger gevoel,... Helaas was dat alleen maar bedrog, want ik werd gewoon ongesteld.... Deze maand ga ik nergens meer van uit, ik wacht het rustig af... Kan volgende week maandag testen, maar ik ga proberen het niet te doen en maar te kijken of ik ongesteld wordt, en anders daarna pas testen,...Ben benieuwd. Ook nu heb ik 'weer' verschijnselen, maar ik denk aan de vorige maanden en dan denk ik weer, neeee niet zwanger... dus even afwachten Maar hiermee wil ik je dus aangeven dat je lichaam je echt goed voor de gek kan houden... Succes! Ook met je relatie.....Sterkte!
@Berretje27, dank je voor je reactie! Ik heb nl. ook het idee dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt en dat de klachten gewoon komen door stress/oververmoeidheid/ziekte. Ik heb besloten ook geen test te doen. Pas als ik niet ongesteld word, zie ik wel verder. Dat is het beste en misschien word ik dan wat rustiger! Tja, wat mijn relatie betreft; soms moet je iemand gewoon loslaten. Hoe pijnlijk en verdrietig ook Ennuh, tuurlijk mag je meelezen op mijn onderwerpje op het forum! Welkom We houden elkaar op de hoogte!
Nanette ik ga in elk geval niet voor woensdag testen aangezien ik maar een heel korte luteale fase heb, zal ik nooit voor mijn nod al positief kunnen testen. Dus mocht ik niet ongi worden dan denk ik donderdag of vrijdag testen. Fijn dat de gyn je zo goed in de gaten houdt! Pina spannend zeg! Sima jeetje wat naar dat je relatie zo slecht gaat Berretje ha ha jouw verhaal is zo herkenbaar! Ook ik heb al een aantal rondes het idee gehad volgens mij ben ik zwanger en wat is het dan een teleurstelling als die stomme rode duiveltjes weer komen. Ik zweef een beetje op en neer tussen toch wel wat hoop maar daarna denk ik weer stel je niet aan je wordt gewoon ongi woensdag. Gisteravond wel enorme rugpijn en buikpijn maar dan echt onderin Toen vroeg ik me even af of ik misschien de innesteling voelde. Maar ik probeer er niet teveel aan te denken. Hoe makkelijk
Dames was de hele dag weg, kom nu pas thuis, getest vanmorgen maar (nog) negatief zit immers ook 3/4 dagen voor nod dus trek me er niet heel veel van aan. Maandag bloedtest maar eens even afwachten, wat zo ik gelezen heb hoeft het hcg niet al te hoog al te zijn. Dus ik heb nog goede moed, want waarom blijft anders mijn buik zo opgezwollen, mijn borsten groter en voor mijn vriend voelbaar harder, en was ik vandaag o zo moe. Jullie horen nog!!
hoi meiden. ik ben sinds 17 december gestopt met de pil. 12 januari ongesteld geworden. mn ovulatie voelde ik meteen heel goed eind december.pijnlijke borsten en een zeurend gevoel in mn onderbuik. Net deze afgelopen dagen ovulatie gehad.heb nu weer onwijs pijnlijke tepels en borsten.maar ben nu ook meteen heel erg moe.maar toch slaap ik slecht..heel raar.een paar uurtjes nadat ik opgestaan ben ben ik alweer moe.ook ben ik snel duizelig sinds 2-3 dagen. ik pin mezelf er maar niet te hoopvol op vast dat ik mischien wel zwanger kan zijn.maar hoop het zo..
@sima.. dat is wel heftig hoor! is er echt geen hoop meer? hoe lang zijn jullie samen? dan is zwanger zijn ook wel dubbel denk ik zo.. @niki. gek kun je er van worden he. @sandra.. het was toch wel prettig geweest een streepje he maar idd al wel vroeg. Maandag bij het bloedprikken weet je het zeker. @wupje. ik snap niks van de fases of althans ik heb mij er nog nooit in verdiept. ik neem aan dat je bedoeld dat je een late eisprong hebt.. En dan is testen idd op je nod te vroeg, hoewel het volgens mij wel wat zegt als het uitblijft. Zoww ik ga zo slapen, ik ben bekaf, maar tegelijkertijd kanik niet slapen omdat ik bang ben dat ik op de een of andere manier toch ongesteld wordt oid. Dom he.. positieve test (2 keer) maar toch onzeker..
Welkom Niki, weer iemand voor wie we kunnen gaan duimen! @ Nanette, logisch dat je bang bent. Je wacht hier toch al een tijdje op en je hebt nogal wat meegemaakt dus angstig zul je misschien wel een beetje blijven! Maar, je hebt 2 x positief getest dus lijkt me erg raar als je toch ongesteld wordt! Gewoon lekker gaan slapen dus Mijn "relatie" stelt niet zo veel voor (vandaar de haakjes). Ik probeer mezelf voor te houden dat hij ooit nog wel diepere gevoelens gaat krijgen voor mij of whatever maar eigenlijk lieg ik dan tegen mezelf. Die jongen weet niet wat hij wil, zit met zichzelf in de knoop (of wil me echt niet...) en dus is het beter als ik voor mezelf kies. Het is al een xtje fout gelopen... Daarnaast ken ik hem nog niet zo lang, hooguit een jaar. Stom hè, dat je je zo kan laten meeslepen? Liefde maakt echt blind Anyway, ik ga ook lekker proberen te slapen! Tot het volgende bericht
ahhhn pina geweldig! wanneer ben je uitgerekend ongeveer? ik op 11 0ktober (cyclus is 33) Da's de verjaardag van mijn man.. wie zegt dat ik geen leuke kadootjes weet Sima.. niet dom hoor! Als je van iemand houdt kun je ver gaan! En denken dat de vervelende dingen wel overgaan. Maar je h ebt wel gelijk dat er een tijd komt dat je voor jezelf moet kiezen! Of misschien wel voor jullie. Is hij wel blij als er een beebje komt? Als je vindt dat ik te persoonlijke dingen vraag gewoon tegen me zeggen dat dat me niks aangaat! Uiteindelijk heerlijk geslapen. Om 8 uur kwam onze dochter van 2 de kamer binnengewand. Toen dacht ik dat mijn slaap over was. MAar mevrouw kruip tegen me aan en valt weer als ee4n blok in slaap. Heerlijk nog een uurtje gelegen. Gisteren nog ff met mijn man over de onzekerheid gehad en verteld dat ik het gevoel heb dat hij er niet zo mee bezig is. Gelukkig gaf hij aan dat dat niet zo was, maar dat hij ook bang is en dus probeert het wat van zich af te zetten. zodat als het mis gaat de klap kleiner is. Wel fijn om dat even helder te hebben. En gezegd dat dat voor mij moeilijk isi omdat mijn lichaam luid en duidelijk is. Nou mijn 2 jarige huis en tuin terrorist wil aandacht. Dus die ga ik geven.. liefs van mij