hai Sima, Als het niet goed meer voelt, moet je soms idd afstand nemen, hoe moeilijk het ook is,...je bent sterk en kunt het alleen ook aan, geloof mij... ik ken je situatie een beetje,..ook eens meegemaakt,....dat wil neit zeggen dat ik precies weet hoe je je voelt natuurlijk,... jij moet de keus maken, alleen jij kunt dat,...en als je die keus maakt, moet je erachter staan,...maar ook dan blijft het soms moeilijk, maar blijf dan wel sterk en laat je door die gozer niet meesleuren in zijn doen en laten,...sterkte meis!!
hai!! ja erg he,..elke keer denk je je zwanger te voelen,...symptomen die je nooit eerder hebt gehad en weer wordt je ongesteld,... ik probeer mijzelf dan deze maand ook niet gek te maken (hoe moelijk het ook is) en maar af te wachten tot mijn nod en als ik dan neit ongi ben, pas gaan testen,....hopen dat het lukt, is namelijl pas over 8 dagen!! succes!!
he pina, wat een mooi nieuws! ik hoop dat we je snel volgen allemaal! ik heb mijn NOD over 13 dagen...13 februari. heb wel last van mijn darmen,moe,zeurend gevoel in onderbuik en liezen,pijnlijke borsten en tepels..maar had ik vorige maand ook sommige symptonen na eisprong..
@ Pina; WOW! Je bent echt zwanger! Gefeliciteerd! Heeft je lichaam je toch niet voor de gek gehouden @ Nanette & Berretje; dank jullie wel voor de lieve woorden. Uiteindelijk zal ik wel de juiste keuze maken maar ik moet eerst zelf geloven dat ik hem los kan laten! Nu stelt het toch ook niks voor en zie ik hem vaker niet dan wel. Hij heeft al een keertje aangegeven dat hij eigenlijk niet verliefd is, dat zegt genoeg. En wat betreft een eventuele zwangerschap, ik denk dat hij ontzettend gaat schrikken! In de zin van: daar is 'ie nog niet klaar voor. Of misschien wel, maar niet met mij! Dus, eigenlijk zou het beter zijn als ik gewoon ongi wordt. Het laatste wat ik wil is dat een kind ervoor moet zorgen dat iemand bij me blijft terwijl hij dat niet wil.... En Nanette, tuurlijk mag je dingen zeggen/vragen! Uiteindelijk begin ik er zelf over, dan had ik dat niet moeten doen Berretje, jammer dat je nog zo lang moet wachten, zit je jezelf niet helemaal op te vreten??!
Wupje, hoe gaat het met jou? Nog steeds last van kwaaltjes? Ben echt wel benieuwd of je binnenkort positief gaat testen!! En Sandra? Hoe voel jij je? Veel succes morgen!
Ben ik weer Had op internet gelezen over ontpillen. Veel klachten die ik heb komen overeen (misselijk, buikkrampen, rugpijn en gevoelige, opgezette borsten). Alleen, hadden die klachten dan niet al meteen na het stoppen moeten beginnen (2 maanden terug) i.p.v. 1,5 week geleden? Iemand ervaring?
Hey meis! gefeliciteerd!! wat betreft je idee: beter goed gejat dan slecht bedacht toch? waarmee ga je dat eigenlijk op je buik schrijven? ik wil het ook doen als het eenmaal zover is en wil wel dat ik het er nog af kan wassen @Sima: wat een vervelende situatie Veel sterkte meis! @Berretje: Ja dat is heel herkenbaar! zoveel kwaaltjes al de revue gepasseerd, maar nog geen resultaat. Deze ronde weer ook hele nieuwe kwaaltjes,dat ik denk "nee toch?" (heb al dagen een hongergevoel, net nog abnormaal gebunkerd bij het brunchen en voor mijn gevoel niet helemaal vol zitten ) ik heb pas 10 feb D-Day, dus moet me nog maar even zien te vermaken tot die tijd.
Ik heb vanmorgen getest. Toen gauw een white bord stift gepakt (dat is dus NIET permanent ) en de tekst op mijn buik gezet. Toen ben ik terug naar bed gerend. Op mijn vriend gaan zitten en mijn shirt omhoog gedaan. haha. erg leuk. Geen woorden, toch goed nieuws xje
ik wordt inderdaad helemaal gek,..maar dat heb ik nu al een paar keer gehad, en ik probeer het iets meer los te laten,...lukt nog niet echt maar we zullen zien van de week... jij succes meis,....hou je ons op de hoogte....?? -x-
hai! ja erg he,...elke keer weer andere kwaaltjes dat je toch gaat denken,..zou het zo ver zijn nu?? maar goed,..ik wil je niet onzeker maken, maar honger gevoel heb ik ook de afgelopen 2 x heel erg gehad,..en ik eet echt heel weinig altijd...ik kon blijven eten,...en werd helaas ook weer ongi toen,.... ik hoop voor je van niet, maar dan weet je ook even dat dit er misschien ook wel bij hoort... successss!!
ontpillen.. mhh dat heb ik nooit gehad dus ik zou het niet weten.. maar het lijkt me dat dat in de eerste cyclus gebeuren moet en niet nu pas.. hier een beetje depri. Zonet wat roze bloed verloren. zit niet in mv maar bij het naar de wc gaan. Ben heel erg bang dat het nu weer misgaat.. voor de 3e keer in 12 maanden.. Morgen gelijk mijn gyn maar bellen.. Ik heb er een slecht gevoel over....:'(
Nanette, ik kan me voorstellen dat je erg bang bent! Als je zwanger bent hoor je natuurlijk geen bloed te verliezen. Misschien helpt het maar mijn vriendin heeft dat ook gehad toen ze (net) zwanger was. Ze verloor zelfs 2 dagen echt rood bloed. Maar ze is bevallen van een kerngezonde zoon! Ik hoop dat je de kracht vindt om je niet al te druk te maken en hoop te blijven houden dat het goed zal gaan. Morgen meteen je gyn. bellen, je staat onder controle!! Knuffel
Net beetje bloed. Innesteling? En toch schrik je dan even, heb ook wat kramp, maar andere dan bij ongesteldheid moet ik zeggen....
Nanette ja precies als mijn ongi woensdag weg blijft dan heb ik ineens veel meer hoop want ik ben altijd echt exact op de nod-dag ongi of zelfs nog een dag eerder. Oh nee meid dat hoop ik toch echt niet voor je . Een beetje bloed heb ik ook gehad bij de zwangerschap van Kyano en dat was toen niet erg. Duim voor je dat het een gesprongen vaatje of zoiets is. Dikke knuff!! Pina wow geweldig meid!!! Proficiat! Niki welkom hier! En hopelijk is het raak! Sima ik weet het echt niet. Ik heb nu een beetje last van pijnlijke borsten maar ook die heb ik weleens voor de ongi. Vorige week had ik zon ontzettende last van darmen en diaree maar dat is weer helemaal over nu en mijn buik voelt rustig. Dus ik ga gewoon nergens van uit, bang om weer teleurgesteld te worden Berretje oh nog even in spanning, grr wat duurt dat lang hè :x
Pina 82, ik snap wat je bedoelt. Ik zou ook wel wat meer willen voelen. Soms heb ik wel een beetje last van mijn lijf, maar op andere momenten voel ik me gewoon goed. Ik kan niet wachten tot de 1e echo. Succes!!
@Wupje, ik ben zoooo blij als wij eindelijk duidelijkheid hebben! Zit sinds vanmiddag met zeurderige, stekerige buikpijn (onder/zijkant) dus ik denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden.....
hier blijft het de rest van de dag wat rommelen. Ik verlies niet veel bloed, maar toch steeds een beetje.. Ik weet het ook niet meer! Ik hoop zo dat het blijft zitten dit keer..