Wanneer symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sima31, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Oh jeetje, dat is zeker even spannend! Maar (hoe moeilijk het ook is) probeer je niet te druk te maken, dat is niet goed voor je.
    Morgen snel je gyn. bellen!
    Ik ga voor je duimen meis!

Groetjes Berretje

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
  3. Sima31

Sima31 Lid

25 jan 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nanette, hoe was het bij de gyn.? Voel je je inmiddels iets rustiger? Knuffel!!!

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik snap heel goed dat je zo ongerust bent , zeker na zoveel miskramen, maar een klein beetje bloed is niet erg, het kan misschien komen omdat de doorbloeding in je baarmoeder nu beter/sterker is

ik duim voor je dat de keine lekker blijft zitten!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sima lijkt me voor jou in elk geval fijn om duidelijkheid te hebben!

Nanette hoe gaat het nu?

Niki wat leuk zo’n webshop! Loopt het een beetje?

Hier nog steeds in spanning :) Vandaag juist weer heel veel witte afscheiding en geen spoortje bruin of bloedverlies te bekennen. Ik heb wel hoop maar verder geen kwaaltjes waardoor ik met zekerheid kan zeggen dat ik zwanger ben. Dus ik zit nog steeds op het wachtbankje!

6. glimworm

tja ik zou er in ieder geval niet van staan te kijken als het toch niet zo blijkt te zijn.
    mijn hongergevoel is al wat gestilt, gisteren flink gerommel en kramp in mijn buik (wie weet een eventuele innesteling ;)) nu is dat weer over, maar nog wel steekjes in mijn liesstreek

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Glimworm hoever zit je in je cyclus? en WUpje jij? ik kan dat niet zien aan jullie banner.

x

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    @wupje: erg leuk om te doen een webshop! en nog eens goed te combineren met een baby..hopelijk snel hahah. maar mon op mond reclame is nooit mis...:).

heb nog steeds last van mn darmen en onderbuik..vaag.maar ik ga er maar niet teveel op in.

9. glimworm

dag 26, ik heb 9/10 feb ongeveer mijn NOD

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    èven een update..
    Woensdag mag ik voor mijn echo/onderzoekje. Maar ik ben bang dat ik vanmiddag alles kwijt ben geraakt, bloeden zette wel iets door en later echt een hoop.

Mijn man haalt een test, kijken we of het streepje ook weg is of lichter. Dan wetenw e zelf iig genoeg. Anders blijft er nog een spoortje hoop. Maar wel een hele kleine.

Eigenlijk weet ik diep van binnen al voldoende..

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Oh jeetje spannend zeg! heel veel sterkte met de stress en ik duim voor je dat alles goed afloopt!

Groetjes

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nanette wat naar meid :( Veel sterkte in elk geval wat de uitkomst dan ook mag zijn.

Pina ik heb woensdag mijn nod.

13. Sima31

Sima31 Lid

25 jan 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Nanette, dat is geen leuke update! Je weet natuurlijk nog niet precies hoe of wat maar zo'n sterk voorgevoel is ook niet echt bevoorderlijk voor je gemoedstoestand.
    Maar, wacht het nog even af! Zoals ik tegen iemand anders op de site heb gezegd: mijn vriendin heeft tijdens een (prille) zwangerschap 2 dagen knalrood bloedverlies gehad en was erg bang. Uiteindelijk is zij bevallen van een kerngezonde zoon!

Ik ga voor je duimen dat het niets is geweest en hoop dat je het vol kunt houden tot woensdag. Heel veel sterkte, laat even weten hoe het met je gaat ok? Hele dikke knuffel!

14. sammy

sammy Niet meer actief

Nanette sterkte, hoop dat het goed uitpakt ondanks het bloed. Ik verlies sinds zaterdag ook bloed hoop innestelingsbloeding.. zou het heel wrang vinden als het vruchtje niet blijft zitten, nadat we er zo lang mee bezig zijn geweest.

Dit lijkt/ruikt bij lange na niet op ongesteldheid. Zitten wat klontjes in, daar maak ik me m.n. zorgen over

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra jeetje ook al zo'n naar bericht :( Mijn duimen draaien voor jullie allebei!!

16. Sima31

Sima31 Lid

25 jan 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nanette, weet je al iets meer? Ik hoop voor jullie dat het vandaag goed is gegaan! En Sandra? Hoe is het bij jou afgelopen?
    Echt vervelend en naar dat deze dingen gebeuren, het moet gewoon GOED gaan, zonder complicaties en verdrietige dingen!

Bij mij zijn eigenlijk zo goed als alle symptomen weg, ben alleen nog supermisselijk en ontzettend moe. Sinds vanochtend echt gigantisch lage rugpijn maar ik zal vast een spier verrekt hebben (zo voelt het).
    Ben nog niet ongi maar denk dat het er wel aan zit te komen! We'll see!

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Helaas is bij mij de ongi doorgebroken :( Op naar weer een volgende ronde dus.

Sandra en Nanette hoe is het met jullie?

18. Sima31

Sima31 Lid

25 jan 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wupje, GATVER!!!! Op naar de volgende ronde en nog harder duimen ;)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hallo iedereen, hier slecht nieuws. Gisteren floepte er van alles uit, ook wat afwijkend weefsel. Tegen beter weten in blijven hopen.
    Maar de echo was duidelijk. De baarmoeder is leeg..

Ik meld me even niet meer hier.. eerst even alles verwerken.

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hey Nanette,

Wat een slecht nieuws zeg!! Heel veel sterkte!

groetjes

Deel Deze Pagina