Oh lieve Nanette, wat erg! Ik leef heel erg met je mee en hoop dat jullie dit kunnen verwerken. Veel sterkte en een heleboel knuffels...
Getver meiden... Wat een hoop rood ineens!! Nannete, dit is echt niet leuk ! Wat is de natuur wreed!! Oneerlijk. En dat 3 x bah.. En wupje, wat balen meid. Maar houd moed, het komt echt wel. Sima, onze hoop is op jou gevestigd Spannend meid. Positief blijven he? liefs Pina
Hahaha, nou ehm... ik zie het "somber" in hoor! Ik voel nog niet de gebruikelijke dingen die ik voel als ik ongi moet worden maar het zit er vast aan te komen! En als ik vrijdag niet ongi ben, zal het vast te maken hebben met de (nog) onregelmatige cyclus! Maar ik hou jullie op de hoogte
Wat rottig nanette!! hoe pril het nog was..het doet altijd zeer.Maar laat de moed niet zakken.het gaat snel lukken! wupje,wat jammer van de ongi..ik heb 13 febr ongeveer mijn nod.ik denk dat ik niet zwanger ben..mischien ook zelfbescherming.heb wel al de hele tijd pijnlijke borsten en rommelige darmen maarjah je maakt jezelf gek met symptonen. maar het zou zoooo leuk zijn...
Ik wil me ook aansluiten...ben ook zo zenuwachtig...voel me moe..koud..zwaardere borsten...maar ben zo bang dat het maar gewoon is omdat ik het zo graag wil..... De overgevoelige testen van sensitest die je 6 dgn vantevoren zou kunnen doen, gaf nog niets aan.... maar ja, ik zit vandaag op dag 24..dus mss wel veel te vroeg.... Ook mijn darmen zijn vreselijk van slag... en als ik iets lichamelijks doe, voel ik me heel snel moe .... Wij zijn na de bevalling van ons overleden kindje met 38 wk zwangerschap nu in de eerste ronde voor een tweede kindje van ons samen... Ik heb een zoontje van 3 uit een vorig huwelijk en mijn man een meisje en een jongen uit vorig huwelijk..maar een kindje samen was zo welkom en gewenst...dus de wens is zo groot, maar dat is voor iedereen hier. Nanette...vreselijk meid...voor de derde keer..ik zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen... sterkte meid als je dit nog mocht lezen. Verder hoop ik dat alle meiden snel positief mogen testen!
Nanette heel veel sterkte!!Sprakeloos!! Ik had vandaag ongesteld moeten worden, niet geworden. Harde buik al 2 weken, stevigere borsten maar het is nog wachten op positieve uitslag of niet?? Wat is er dan aan de hand vraag ik me echt af, want zo;n bloeding ook nog nooit gehad.
Hai!! Welkom,...lees en post gezellig mee! Ik zie dat onze cyclus gelijk is deze maand,...ook 4 dagen wachten hiero,...pffff wat erg zeg! Ik voelde vanmorgen ongesteldheidspijn in mijn buik,..dus ik ben benieuwd,.. mijn cyclus kan natuurlijk iets korter zijn dat de ongi eraan blijkt te komen, maar ik weet niet....laatste keren was het 30 en 28 dagen,...dus ga weer van 28 dagen uit....en ik voel de ongi pas een avond van te voren opkomen en de volgende dag is het dan raak....pffff ben zooo zenuwachtig....Wordt gek van mijzelf... Ook soort van zenuwen in mijn buik,...krampen, diaree...sorry voor de woorden!! hahaha Ik voel verders niks,...mijn borsten doen niet zeer (denk ik af en toe te voelen maar als ik ze dan aanraak voel ik geen pijn) ik denk af en toe soort van misselijk te zijn, maar dat is snel weer weg en dat kan ik mij inbeelden,...getsie wat is dit een drama zeg! nou ladies, sterkte met wachten en succes voor iedereen!! -xx-
ik ben zoo misselijk sinds vanacht..ook gespuugd toen. net wel gewoon met vriendinnen gelunched enzo maar ben nog steeds in vlagen misselijk.zou wel een buikgriepje zijn..
Hai meiden! Heb vanochtend toch maar een test gedaan ondanks dat mijn symptomen zo goed als verdwenen zijn! En er kwam helemaal niks, nada uit... Dus, toch klachten van het "ontpillen" en andere zaken die spelen blijkbaar! Zal binnen een paar dagen wel ongi worden. Jullie al iets?
nathalie: wist je dat je zwanger was door het uitblijven van de ongesteldheid en een test? en dus 2 weken daarna kreeg je 'klachten'..?
Hey dames! Hier trouwens toch nog een beetje spanning Dacht dat ik woensdag ongi werd maar het bleek maar een hele korte bloeding te zijn. Rest van de dag niks en gisteren een klein beetje bruinverlies vandaag ook nog niks Geen echte ongi dus. Kan zijn dat mijn cyclus langer wordt maar heel misschien ....... een innesteling???? Ik ga morgenvroeg testen voor de zekerheid. Ik pin me nergens op vast maar ik wil het nu wel graag weten. Nanette jeetje meid wat vreselijk Heel veel sterkte!! Sima jammer een negatieve test Hartediefje welkom en succes!! Oh wat erg een voldragen zwangerschap en dan een overleden kindje Jee wat vreselijk om mee te maken
Balen he een negatieve test,...ikke ook vanmorgen een negatieve test,..maandag is mijn nod,...echt balen!! nou succes meis!
hier ook bang dat er slechte voortekenen aanwezig zijn ik heb normaal ongeveer een week voordat de duivels komen 1 a 2 dagen flink last van mijn onderrug en dat heb ik nu dus ook al zeker 3 dagen het zou eventueel kunnen omdat ik de trap onder handen genomen heb (geschuurd en geschilderd) en dat ik niks meer gewend ben sinds ik al een half jaar werkloos thuis niks zit te doen maar daar ga ik niet gelijk vanuit, echt rare bewegingen heb ik niet gemaakt bij het klussen aan de trap. hopen dat het geen aankomende duiveltjes zijn
Ik ben vanochtend ongesteld geworden! Dus, heb ik me al die tijd opgewonden voor helemaal niets, haha! Andere meiden inmiddels al nieuws?
heh wat balen zeg!! ik gisteren negatief getest, maandag is mijn nod... volgens mij komt de ongi er hier ook bijna aan, helaas!! groetjes kuskus
ik mag nog tot zeker woensdag wachten maar de onderrugpijn blijft wel aanhouden (wel iets minder al) dus vind ik maar vreemd Ik heb me een humeur thuis, daar lusten de honden geen brood van! heb elke keer als ik buk lichte steekjes onderin en laatste paar dagen ook meer maaguur, maar dat kan ook door het eten komen. zucht , wat duren die dagen toch zo lang als je er echt op zit te wachten.
Jammer voor diegene die ongesteld zijn geworden joh..ik heb zelf ook niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Als je op gegeven moment besluit een kindje te willen dan ben je natuurlijk liever vandaag dan morgen zwanger en tuurlijk ben je er mee bezig.maar toch hoor ik telkens weer van bijvoorbeeld ook 2 vriendinnen van mij die verloskundige zijn dat je echt sneller zwanger wordt van een vrijpartij na een avondje doorhalen in de kroeg dan gericht oefenen en alle truucjes proberen. Ook om mij heen hoor je vaak als mensen er iets minder mee bezig zijn geweest op gegeven moment dat ze toen wel zwanger werden. Ik denk dat het best positief kan werken als wij allemaal wat relaxter er over zijn en niet elk half uur kijken waar we last van hebben en welk pijntje mischien wel op een zwangerschap zou kunnen duiden..hier worden we zelf ook gestrest van en dan duurt het alleen maar langer. Ik ga er dan ook wat minder mee bezig zijn (ondanks ik er niet dagelijks mee bezig ben) en dan zal het allemaal wel goed komen...