ik kwam hier weer eens kijken, iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Ik blijf in de gaten houden of er ee paar zwangeren bij zijn gekomen
Hey meiden! Na vrijdag niet meer online geweest dus ik zal even verslag doen Ik heb een test gedaan maar die was negatief. Ik zat 12 dagen na eisprong. Dus waarschijnlijk te vroeg. Verder heb ik sinds vandaag echt plotselinge misselijkheid. Al 2x moeten overgeven. Morgenvroeg gooi ik er nog een testje tegenaan . Sima jammer toch duiveltjes Glimworm oh ook heel spannend! Onderrugpijn heb ik ook al een tijdje maar nog steeds geen ongi Niki je hebt zeker gelijk hoor! Bij ons zoontje waren we nog niet gepland bezig en toen was het al voor de eerste ronde raak. Nu zijn we dus wel gericht bezig en duurt het al 7 rondes. Maar ik geef ook eerlijk toe, ik ben er meer mee bezig omdat ik niet teveel leeftijdsverschil tussen mijn zoontje en een tweede kindje wil en daarbij wordt ik dit jaar 33 dus mijn klokje tikt ook. Nanette gaat het een beetje meid?
Lieve meisjes, Gisteren ben ik dan ook helaas in het "rood" gaan staan. De duivels hebben zich eerder aangekondigd dan was afgesproken. Mede doordat ik nu een verschrikkelijke periode tegemoet ga (ik was vorig jaar deze tijd zwanger en dat eindigde na 6 weken in een miskraam) heb ik besloten om voor mezelf even een flinke rustpauze in te lassen en op andere manieren afleiding te zoeken. Ik zit nu ruim een half jaar werkloos thuis, hele dagen achter de computer en ben gewoon emotioneel even op. Ik wens alle prille zwangeren een voldragen, zorgenloze zwangerschap toe met natuurlijk een heel mooi kindje als resultaat en voor alle dames die ermee beig zijn wens ik heel veel succes, dat jullie ook maar snel een mooie test in handen krijgen! Liefs, Glimworm
Glimworm veel sterkte meid!! Ik hoop dat je uit dit dal kunt komen En idd neem eerst even de tijd voor jezelf, de rest komt dan ook wel. Dikke knuffel! Ik heb vanochtend getest en.......er is een lichte streep te zien!!! Wel nog heel licht dus ik ben toch nog iets te vroeg geweest maar nu afwachtend. Donderdag test ik nog een keer, dan is mijn man jarig. Zou toch een heel mooi cadeau zijn!
wowieeeee een lichte streep is een streep...Gefeliciteerd!!! Wel nog even testen van de week voor de zekerheid en ook leuk voor je man op zijn verjaardag... geniet ervan meis!!
heh bah,..jeetje,..inderdaad een zware tijd voor jou,...doe rustig aan meis en ik wens je heel veel sterkte... Goed om je misschien even terug te trekken,...heb je misschien leuke hobbies? Of is dat niet mogelijk?? sterkte!!
nee..... Ik heb vrijdag getest,..gewoon omdat ik het niet meer kon houden en die was negatief,... Vandaag mijn nod dag, maar ik ben nog niet ongi,..Heb wel krampen, als sinds vrijdag (en normaal had ik dan allang ongi moeten zijn!) en hoofdpijn,...dus had het gisteravond of vandaag wel verwacht,..nog steeds niks... dus ik kreeg stiekem een beetje hoop (ook al wist ik in mijn hart dat het niet raak zou zijn deze ronde) en vandaag dus getest en weeeeeeer negatief...Oftewel niet zwanger... nu maar hopen da de ongi snel komt, dan kunnen we weer op naar de volgende ronde.... Ben zo blij voor jou!! hoeveelste ronde was dit? geniet ervan meis!! Groetjes
Glimworm sterkte! Ik heb op het moment wat minder werk dan geweest is dus ben vanmiddag maar aan het nummertje verven gegaan...Ontspannend. Het valt niet mee positief te blijven als je veel tijd hebt om na te denken, maar toch wens ik je dat!
Wat goed nieuws wupje..ik zal voor je duimen dat alles voorspoedig verloopt en de test donderdag een dikke vette streep aangeeft. Ik moet denk ik vrijdag ongie worden.heb net stiekem zo een sensi test gedaan die je 6 dagen van te voren kan doen maar die gaf niks aan...hm..mischien geen goede test? hihi..nee hoor,maar denk echt dat ik de volgende ronde mee in ga met jullie. ik ga wel proberen het niet allemaal te erg te plannen en het een beetje op zn beloop laat.vaak gebeurd het dan sneller. zal wel moeilijk zijn maarjah..
@glimwormpje.. sterkte! Ik kan mij voorstellen hoe je je voelt en ik denk dat je er wijs aan doet je hoofd rust te gunnen. Asl ik dat zo lees maak jij ook wel heel veel mee in een korte periode! @wupje: het gaat.. Vandaag weer gaan werken, gewoon om mijn hoofd ergens anders te brengen, ik merkte nml dat ik ging zwelgen in mijn verdriet. En dat is ook niet goed. De gyn heeft het advies gegeven even een half jaar niet zwanger te worden. Volgens haar zijn 3 mk in een jaar een behoorlijke aanslag op mijn lichaam. Maar voor jou wel gefeliciteerd,, heel voorzichtig alvast en ik hoop dat je snel een duidelijke test in handen hebt!
Berretje oh dat is balen dat je vandaag ook een negatieve test had. Maar ik ben nu zelf ook nog niet geheel overtuigd en zit inmiddels al bijna een week na mijn nod. Zolang er nog geen ongi is, mag je een beetje hoop hebben . Voor ons was dit de 7e ronde. Nanette oef dat lijkt me ook moeilijk om te weten dat je eigenlijk beter een half jaar lang niet zwanger mag worden . Maar kan me idd voorstellen dat het een aanslag op het lichaam is. Sterkte met alles!
oh echt,..dus je bent een week overtijd,..en nu een klein streepje te zien....? dus ik heb nog kans,...hahaha maar hoe voel jij je dan? voel je ook een soort van ongikrampen?? ik voel echt dat ik ongi ga worden, maar ik zie echt helemaal niks.... heb soms wel gevoel van misselijkheid, maar echt maar heel even en dan is het weer weg en ik had vandaag heel warm en soms flauwval gevoel,..heb ik ook nooit,..verders nergens last van,... maar ik geloof het niet meer hoor,...wordt echt wel ongi, dat moet gewoon,.... maar goed, we gaan het zien wanneer het komt,... super fijn voor jou meis!! Groetjessssss -x-
Uhm mijn 'kwaaltjes' zijn niet anders als die van jou Verder heb ik nu opeens erg lage rugpijn Ik voel me ook nog steeds erg onzeker hoor, en hou ook evengoed nog rekening met een ongi. Het is nog zo pril en er kan nog zoveel gebeuren. Ben pas overtuigd als ik over een paar dagen een echt duidelijke positieve test in handen heb.
Ohhh dus het kan nog alle kanten op bij mij,..maar goed ik ga er niet vanuit hoor.. Ik ben een tijdje ook eens paar dagen overtijd geweest en toen kwam het toch ineens,...alhoewel ik toen geen ongi pijnen had,...tja ik weet niet.. We hebben het ook maar 2 of 3 keer gedaan rond mijn eisprong,..dus ja....ben er niet zo zeker van hahahaha Maar jij hebt een streep meis, en een streep is een streep,..die is bij mij nog nergens te bekennen... hoeveel dagen na je nod zit je? en hoelang is je cyclus...? Zie dat je geen banner hebt...kan het niet bij je spieken Groetjes
Stom vraagje, maar heb je ook witverlies wupje?? ikke niet,...heb ik nooit, en nu dus ook niet....Denk af en toe hey ik voel het lopen nu is het zover, maar dan is er dus nog niks....
Berretje ik had vorige week woensdag mijn nod dus bijna een week later nu maar mijn cyclus was ook maar 24 dagen. Vandaar dus ook dat ik maandag natuurlijk nog geen dikke positieve test had. Mijn ei is waarschijnlijk gisteren 2 weken geleden geweest. Ik heb sinds gisteren af en toe ineens witverlies. Net wat jij zegt dan voel ik iets nattigs en schrik ik want dan verwacht je bloed te zien maar dan blijkt het onschuldig wit. Volgens mij is dat een goed teken
Spannend meiden! Misschien toch nog 2 positieve testen binnenkort!! Keep us posted @Nanette, welkom terug Misschien kun je gewoon af en toe je verhaal neerzetten, hopelijk lucht dat een beetje op. Heel moeilijk dat je een half jaar verplicht moet wachten maar het is wel verstandig. Drie miskramen doet behoorlijk wat met je lichaam en voor de volgende keer moet je toch weer wat aangesterkt zijn. Maar toch, het is heel erg moeilijk, ook omdat je WEER een boel moet verwerken. Het allerbeste, wij zijn er iig voor je op het forum!
Als je menstruatie niet komt moet je gewoon effe testen en dan weet je het helemaal zeker. Ik had twee dagen voor mijn nod getest en dat was al positief! 2 Maart echo van ons kleintje.
Belly hi hi ik heb maandag al voor de tweede keer getest hoor. Vrijdag negatief en maandag een hele lichte streep dus ik ga voor een dikke streep op donderdag, aangezien mijn man dan jarig is en we hebben besloten tot die dag te wachten Verder heb ik een heel korte lf dus ik kan ook niet gelijk bij het uitblijven van mijn menstruatie positief testen. Ik zat gisteren pas 2 weken na mijn eisprong.