Wanneer symptomen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wondertje, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    wanneer kun je nou de eerste symptonen krijgen ik heb afgelopen zondag licht positief getest maar tot op heden nog weinig tot geen symptonen.

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Ik had een week voor de test al extreem gevoelige borsten. Verder heb ik weinig symptomen gehad, de hele zwangerschap. Alleen dat ik vreselijk moe was vanaf week 6 t/m week 11.

Je hoeft niet per se symptomen te hebben om een perfecte zwangerschap te hebben. Geniet er maar van ! :D

Groetjes,
    Nikki F

3. Niet meer actief

met 6 week begon de ochtend misselijkheid... daarvoor had ik nergens last van ;)

4. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Idem voor mij, vanaf week 6 ineens misselijk. Ervoor wel humeurig maar niet echt lichamelijke klachten (behalve ongi-gevoel, maar dat heb ik nu eigenlijk nog wel regelmatig).

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik hoop voor je dat het bij weinig tot geen symptomen blijft!

6. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    bij mij kwamen ook de symptonen met week 6.
    heb het nu niet iedere dag, maar er zitten echt dagen tussen dat ik me heel beroerd voel!!!
    maar dat heb ik wel allemaal over voor ons wonder hihihi

7. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    heel veel mensen hebben helemaal geen symptomen.
    ik was gelijk heel moe, vooral dat moeie gevoel.

en paar weken later ook wat vreemd in mijn maag, licht misselijk, en veel honger.

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ik had direct al volop symtomen maar ik was vrij snel in verwachting we hebben er maar een maand over gedaan dus ik dacht dat ik buikgriep :oops: had hahaha dat ging op dat moment rond een week later kwam ik erachter dat ik wel een hele leuke buikgriep had!!!! hahaha
    :D :D

Share This Page