Hoi Iedereen, weet iemand misschien of het wel verstandig is om je haar te verven tijdens je zwangerschap, ik heb namelijk gehoord dat dit schadelijk kan zijn en dat je speciale verf moet gebruiken. Ik spreek mijn dokter niet recent, dus vroeg ik mij af of er damens zijn die hier ervaring mee hebben of die er meer van af weten. Groetjes xxx Jennifer M
Hoi ! Mijn kapper vond het inderdaad een onzin verhaal. Mijn VK zei dat je beter geen verf kon gebruiken maar een spoeling. Dat heb ik dus gedaan. Het zelfde effect, maar we even het zekere voor het onzekere. Groetjes, Nikki F
Als kapster zijnde kan het kwaad dat je iedere dag met deze ''goedjes'' aan het werk bent, maar jij als klant die zo nu en dan haar haar een kleurtje wil laten geven niet hoor
Dat zei mijn kaspter nu ook precies..en ik verf het dus ook gewoon (geen spoeling want dan kan ik het net zo goed helemaal laten).
je mag gewoon verven hoor doe ik ook hoor nu tydens me zwangerschap,alleen is de kans groot dat het niet egt wilt pakken.Zoals by my. Groetjes rowana
O gelukkig. Ik ben heerlijk geblondeerd en was al bang voor de uitgroei over een half jaar!!! Kan je het ook zelf verven? Of is dat dan weer link? (ivm hormonen?)
ik heb alleen gehoord dat wanneer je je haar verft als je zwanger bent dat de kleur anders kan uitpakken dan je zou verwachten maar die kans is klein maar is wel aanwezig.
Toevallig vanmorgen nog aan mijn VK gevraagd en die zegt dat het geen kwaad kan om je haren te verven