ik lees even mee, al weet ik inmiddels ook dat ik er toch geen touw aanvast kan knopen. Ik heb cyclussen gehad dat ik er van overtuigt was dat ik zwanger was gezien de klachten.. maar nee gewoon ongesteld. Bij mijn zoontje had ik juist helemaal niets.. verwachte dus ook niets toen ik de test deed. en hop zwanger Maar nu heb ik steeds ongesteldheid krampen en zere borsten, opgezette buik en dan denk ik toch weer: zou het zou het (zit alleen nog maar op 6 dpo)
Ik had het vermoeden dat ik zwanger was door meer afscheiding, vaak plassen en geen migraine meer. Dat was dan ook alles bij mij... Later (=/- week 5) kwam daar licht gevoelige borsten bij Tot 6 weken had ik (bijna) nergens last van! Heel af en toe maagzuur en wat minder goede stoelgang. Bij 6 weken en 2 dagen werd ik ineens hele dagen misselijk, beetje down, de hele dag door brandend maagzuur en moe. Dit is nu 3 dagen aan de gang, maar ben het eigenlijk al zat. Vooral dat gebrand in mijn maag en slokdarm. Dat gaat vast nog wat beloven!
Ik heb vanochtend weer een test gedaan omdat ik graag zekerheid wilt hebben.. negatief.. Ben wel meer misselijker dan de dagen hiervoor.
bij mn eerste zwangerschap wist ik het meteen geloof ik.. 5 testen gedaan allemaal negatief.. pas 2 dagen na nod pas positief getest.. daarvoor allemaal vage roze streepjes die niet altijd binnen de tijd verschenen.. drm ben ik nu ook in de war. Maar goe dmoet pas weekend na het weekend ongesteld worden dus ik wacht af.. morgen denk ik de kruidvat testen halen en zaterdag of zondag testen..