Ik voel me wagenziek

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jojo1984, Nov 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ik voel me al een aantal dagen zo ontzettend wagenziek in de avond. Herkennen jullie dit? Soort weeïg gevoel, wordt er echt niet lekker van... Kan gelukkig nog wel eten!

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Jaaaaaaaaaa, dat ken ik. Heb ik een paar weken gehad, werd na een tijdje erger bij mij en was er soms echt niet goed van. Maar ging weer over. Ik had ook echt het gevoel wagenziek te zijn zoals jij.

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Heb jij daarbij ook veel last gehad van overgeven? Ben bang dat het daarin over gaat over een week ofzo als het hcg blijft stijgen :)

4. Es85

Es85 Niet meer actief

Hoi!

Ik had het gisteravond ook hoor! Draaierig en licht in mijn hoofd. Gewoon lekker relaxed op de bank met een dekentje. Dat hielp bij mij het beste. Was gistermiddag/begin van de avond ook erg druk geweest, dus wellicht had het daarmee te maken.

Groetjes Es

5. Meis2301

Meis2301 Lid

Jun 21, 2011
    11
    0
    0
    hai dames
    ik herken dit. 2 weken geleden zat ik bij de vk te vertellen dat ik niks voel alleen mijn borsten dus dat ik twijfelde of het wel goed was. vanaf dit weekend ontzettend misselijk. niet overgegeven nog maar wel als ik iets ruik voel ik me draaierig, soms kan ik ook zin hebben in iets en als ik het zie dan totaal niet weg kunnen krijgen... ik eet vooral soepjes en kleine beetjes over de dag verdeelt.,dat helpt wel goed.
    heb dinsdag de eerste echo!! spannend!!

Share This Page