Wanneer symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BySan, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BySan

BySan Lid

31 okt 2012
    51
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster.
    Zwolle
    Ik vroeg me af wanneer jullie voor het eerst zwangerschaps symptomen voelden & welke?

Trouwens ik heb 2/3 dagen geleden eisprong gehad & ben nu de hele dag door duizelig.. Weet iemand hoe dit kan?

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik was toen ik zwanger bleek te zijn ook heel snel duizelig en zere borsten. Andere symptomen kwamen na NOD

3. BySan

BySan Lid

31 okt 2012
    51
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster.
    Zwolle
    Hoe lang was je toen na eisprong? Omdat je zegt dat andere symptomen na je nod begonnen

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Bij mij begonnen de 1e symptomen precies met 6 weken zwangerschap, ik begon met overgeven om vervolgend tot de 20 weken zwangerschap niet meer te stoppen.

verder voor die 6 weken had ik nergens last van.

5. BySan

BySan Lid

31 okt 2012
    51
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster.
    Zwolle
    Ik heb vanaf de eisprong (18 maart) echt abnormaal gevoellige & pijnlijke borsten, obstipatieproblemen, ook ben ik heel erg duizelig.

Sinds twee dagen slaap ik ook slecht, word rond 4uur wakker slaap dan niet tot 6uur 's ochtends & heb ik verder
    - hoofdpijn
    - emotioneel gevoellig/ snel geirriteerd
    - ongesteldheidspijn in mijn buik
    - opvliegers snachts..

Kan dit allemaal zo vroeg? Of is het gewoon psychisch? Ik ben bang dat ik te positief ben & straks teleurgesteld word..

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Borsten en duizelig was wel zo een beetje direct na eisprong. Wanneer mag je testen?
    mijn nod was trouwens ongeveer week na eisprong, door late ovulatie.

7. Lun

Lun Niet meer actief

Heel erg last van rommelende darmen voor mijn nod. Verder nergens last van gehad. Heb ook geen klachten tijdens menstruatie.

8. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Ik voel vrij weinig moet ik zeggen, en ik zou in mijn 4e week van zwangerschap moeten zitten, tenminste als ik positief test dan..
    Mijn laaste menstruatie was op 16 feb, nu had ik de 16e maart getest helaas negatief.
    Ik heb wel lage rugpijn, en vlagen van misselijk majha menstruatie kan er ook nog aan komen don't know
    Zooo vervelend die onzekerheid

9. BySan

BySan Lid

31 okt 2012
    51
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster.
    Zwolle
    1 april pas joh! Ik weet het niet meer of ik me lichaam moet geloven of niet.. Wat duurt wachten toch lang

10. BySan

BySan Lid

31 okt 2012
    51
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster.
    Zwolle
    I know :( & wat duurt het wachten dan lang he.. Ik duim voor je dat je volgende test positief is! Laat je het weten?

11. mirna1984

mirna1984 Lid

10 jan 2013
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    net voor NOD duizelig, hoofdpijn en n beetje misselijk, maar ik was verkouden dus ik weet niet zeker wat bij wat hoort. Nu 1 dag na NOD bij vlagen een beetje misselijk, verder niets

12. BySan

BySan Lid

31 okt 2012
    51
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster.
    Zwolle
    Ik duim voor je @Mirna1984! Laat je het weten?

13. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik had 6 of 7 maart mn eerste menstruatiedag, heb sinds een paar dagen zeurend gevoel, moe, koppijn enz. Op zich zou dit door de eisprong kunnen komen, het is nu 14 dagen na die datum. Maar het gekke is dat ik nog nooit zon korte cyclus heb gehad!
    Ben heel benieuwd, wanneer zou ik kunnen testen? 7 april ongeveer?

14. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik had bij 3+ weken al last van symptomen. Ik had bij 4.5 weken een test gedaan en had toen al ongeveer een week last van de symptomen. Pijnlijke onderbuik, zere borsten, en misselijkheid in de ochtend.

Deel Deze Pagina