hoi hoi, ik ben nu eindelijk ongesteld geworden..op zondag..maar was vrijdag al een beetje enzaterdag ook..heel weinig..weten jullie nu wanneer ik moet gaan rekenene om mijn volgende ovulati te berekenen??moet dat vanaf vrijdag of echt wanneer ik echt duidelijk ongesteld ben? dankje groetjes yvetje
Was dat bloed of bruin? Meestal moet je rekenen vanaf dat het echt nodig is dat je tampon of maandverband moet dragen.
het was wel bruin,maar heb toch wl een maandverband in gehad..het is lastig..nu is het pass echt bloed
Ik tel het zelf liever vanaf bruin (deze maand 2 dagen eerder) want ga liever te vroeg beginnen met klussen dan te laat
dat is gewoon je menstruatie niet, dus dat hoef je niet te tellen.. het zou andere betekenen dat ik soms 10 dagen ongi ben.. nee dus hahahaha Maar goed idd beter te vroeg dan te laat.. al weet ik na 10 rondes wel waneer ik moet klussen, dus misschien is het voor mij iets makkelijker gezegt.
Nou het probleem bij mij is dat ik sowieso vaak maar 1 dag rood bloed heb, verder is het bruin, bruin en nog eens bruin Gelukkig heb ik dan weer niet dat ik al een week van te voren bruine afscheiding heb, hoogstens 1 of 2 dagen eerder.
gewoon beginnen te rekenen vanaf de 1e dat, want dat is toch het teken dat de baarmoeder het slijmvlies afstoot.... je kunt beter te vroeg dan te laat gaan klussen....
okay nou dankje wel..ik tel wel gewoon vanaf de dag dat het echt rood werd..dan maar flink blijven oefenen en hopen dat het snel raak is he..
ja je moet inderdaad gaan tellen vanaf dat het rood is...dat bruine is namelijk nog oud bloed.. ik heb het ook al vaker gehad.