kauwen op de speen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yukl, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn jongste zoontje kauwt op de speen. Niet zo handig, want daardoor valt hij om de haverklap uit zijn mond. Ik snap dat sommige moeders denken "prima toch dat hij geen speen wil", maar hij is er juist wel enorm bij gebaat tijdens de onrustige momenten (die hij nogal veel heeft).

Nog meer speenkauwers hier?

2. misa

misa Niet meer actief

Misschien een knuffeltje/doekje eraan doen zodat ie niet zo snel weg valt. Of een bijtring geven?

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Een bijtring weet hij nog niet goed vast te houden. Een doekje/knuffel heb ik inderdaad al geprobeerd, maar daarmee verliest hij de speen nog sneller. Hij slaapt op zijn buik en als hij met zijn hoofd van kant wisselt, gaat dat doekje of knuffel niet met hem mee zeg maar.

Het is echt dat tijdens het kauwen de speen uit zijn mond valt. Als ik mijn zoontje vast heb en ik bijv. door de woonkamer loop, valt hij ook minstens 1 keer op de grond. Kan me helemaal niet herinneren dat mijn oudste dat ook had, die zoog de speen gewoon vacuum zeg maar :D

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    misschien is een knuffel je speen wat? Dat is een soort kegel waarin je de speen vastzet. Als je die dan naast hem neerlegt en zn armpje eromheen dan valt ie er niet zo gauw uit. Alleen met omdraaien heeft hij er nog nisk aan maar goed hij blijft altijd op dezelfde plaats liggen.

Tycho kan hem nu sinds een maand ze;lf vastpakken en ook zelf vinden en hem dus ook zelf terugstoppen in zn mond. HEERLIJK nu hoef ik er maar 1x per nacht uit ipv 3 of 4 keer hahahaha. Maar dat zal bij jou nog wel even duren hihihi.

Hier een linkje naar google. Bij prenatal kost hij 9,95.

Google

xxx

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ sassie: ja die hebben we, maar werkt vooralsnog niet :) Hij is ook wel een beetje klein om dat ding zelf te pakken ;)

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

ow jammer. Dat was hier een uitkomst toen Tycho 5maanden was.

xxx

Deel Deze Pagina