Vreselijk BHS

Discussion in 'Baby en dreumes' started by JetZwolle, Nov 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JetZwolle

JetZwolle Lid

Jul 4, 2008
    77
    0
    0
    Mijn dochter van net 1 jaar heeft al zo ongeveer vanaf de geboorte last van Breath Holding Spells. We zijn een tijdje bij de kinderarts geweest, omdat ze het al zó jong had.
    De laatste weken echter raakt ze steeds bewusteloos tijdens een BHS. Ook heeft ze het heel regelmatig, de afgelopen 3 dagen elke dag. Er is niet altijd een duidelijke aanleiding (bijv. boos worden) voor. Wel lijkt ze over het algemeen de laatste tijd niet zo lekker in haar vel te zitten (tandjes?).
    We staan klaar om 112 te bellen als haar adem te lang wegblijft en verder zitten we zo'n aanval uit en geven daarna niet overdreven aandacht.
    Ik vind het niet meer zo eng maar het is wel zielig voor haar en zenuwslopend voor ons.
    Op Internet lees ik dat het bewusteloos raken geen kwaad kan en dat het ook niet schadelijk is als een kindje zo vaak BHS heeft, zelfs meerdere malen per dag.
    Pfff wanneer houdt dit op... Zijn er moeders met ook een kindje dat zo erg BHS heeft (gehad)? Hebben jullie de dokter geraadpleegd?

2. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Pff...krijg het al benauwd als ik het lees! Hier gelukkig geen ervaring met bhs, maar wilde ff zeggen dat ik hoop dat ze er snel vanaf is! Vreselijk lijkt me dat:(

Share This Page