Ziek meisje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luannie, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Hallo,
    Mijn dochter van 1,5 is vanaf afgelopen zaterdag ziek. De temperatuur zakt niet onder de 39.0. Ze is ook echt ziek ziek, wil op de bank met een dekentje enzz niet spelen , niet praten niks. Andere keren met koorts bleef ze gewoon 'actief'.

We zijn gisteren bij de huisarts geweest en heeft oortjes en longen nagekeken, niets aan de hand. Maar nu is het zo dat als je der oor aanraakt ze auw zegt en begint te huilen.
    Met shirt aan en uit hetzelfde..
    Afgelopen dagen deed haar hele lijfje zeer, want toen was alles auw.
    Maar ook als ze niet oplet en ik aan haar oor zit, schrikt ze op van de pijn.
    Dus het is geen 'spelletje'.

Vanavond had ze ineens ondertempertatuur van 35,7. Was we weer snel warm te krijgen.

Maar ik vroeg me dus af of er in het oor nog iets kan zitten wat een huisarts niet Kan zien met zijn lampje...? Maar wat dieper zit...

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ja, dat kan, de kno-arts heeft betere apparatuur en kan meer zien lees ik hier altijd.

Ons meisje is ook ziek, lijkt op wat jij beschrijft, al haar klieren zijn opgezet (hals, nek, liezen) en hoge koorts sinds zaterdagmiddag. Het bleek blaasontsteking te zijn. Plakzakje gebruikt om een plasje op te vangen, pfff wat een gedoe en zielig! Ze heeft nu een kuur van 10 dagen, gistermiddag begonnen. De koorts is al gezakt, de pijn nog niet :( Ze is dus nog bij vlagen heel zielig :(, als ze moet plassen denk ik.

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Oh dus dat zou het ook kunnen zijn.. Mag in haar nekje niet voelen.. Maar misschien is het niet der oor maar zijn het klieren achter der oortje...Haar hele hoofd mag ik liever niet aanraken.. Als ze moet poepen zegt ze auuww bah op een huilerige manier.. Maar misschien is dat ook met plasjes zo... Morgen even naar de huisarts weer! Vraag ik daar ook gelijk om.

Dank voor je antwoord

Deel Deze Pagina