2 tegelijk onderin met 10 mnd en een week. Nu drie maanden later nog niets erbij ! Ze doet rustig aan
Hier met 8 maanden de ondertandjes, met 10 maanden de boventandjes. Ondertandjes duurden heel lang met veel poepluiers enzo, boventandjes alleen wat kwijlen. Tandenpoetsen, begonnen zodra de eerste puntjes er waren. Heb zelf genoeg op de tandartsstoel gelegen, dat wil ik zoveel mogelijk vermijden voor mijn dochter.
is dat ook zijn eerste tandje helemaal? of heeft hij zijn snijtandjes voor al? (want als dat zn eerste tandje is ben ik niet gek haha dat ik vermoed dat mijn zoontje die hoektandjes ook als eerste krijgt, gezien er nu al echt bobbeltjes in zn tandvlees zitten
Mijn oudste had met 4 maanden tandjes en met 8 en een halve maand al zijn snijtandjes. Ons dochtertje is nu ruim 8 maanden en die heefgt nog helemaal niets! dus wachten we nog steeds af...
Ik heb gisteren voor het eerst gepoetst. Ze vond het nog fijn ook. Dus gaan we van nu af aan, elke avond doen.
6 maanden en hij heeft er nu 4 door. 2 Boven 2 onder. Hij kreeg trouwens als eerste zijn boventanden door.
zo das idd vroeg, leuk hoor! Mijne is erg laat, was 8,5 maand met 1e en met 9 maanden 2e. heel snel achter elkaar... 3e nog niet in zicht.
Hier met 9 maanden nog helemaal niks, nopes, nada ... Nog geen bobbeltje te voelen.. Dus kan nogal verschillen
Hier gisteren het eerste witte puntje ontdekt.. onderkaakje.. en helemaal achterin.. dus waarschijnlijk een kiesje (arm kind)!! Ze is nu 3 mnd en 3 wkn!