Overtijd en negatief testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snoopy73, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag was mijn NOD en ben nu dus twee dagen overtijd.
    Heb gisterochtend een test gedaan en net twee, waaronder een Clearblue
    digital. Allemaal negatief. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 2 dagen na NOD
    duidelijk positief. Kan de aanmaak van HCG per zwangerschap verschillen of ligt dat aan de vrouw zelf?
    Zijn er meer vrouwen die pas laat na NOD positief testten?
    Hoor graag jullie ervaringen.

Groetjes Snoopy

2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Mijn ervaring is dat het erg verschilt bij mijn eerste op nod bij de tweede 8 dagen voor nod en bij de derde 1 dag voor nod,
    Dus ja het verschilt per zwangerschap :D

3. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Ik kan mij bij jou aansluiten

Kruitvat gedaan 2 dagen voor einde nod
    nu ook 2 dagen overtijd clear blue digi ook negatief.

dus ik lees ff met je mee!

4. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    "Gelukkig" nog meer in hetzelfde schuitje. Heb nu 3 verschillende testen geprobeerd. Gisterochtend de KV 2voor5, en vanavond de
    andere van het Kruidvatmerk met dat blauwe kruisje en een Clearblue digital. Omdat er op de verpakking stond dat je niet perse met ochtendurine hoefde te doen, kon ik me niet meer inhouden en heb ze allebei gedaan. Niet slim want ik wilde eigenlijk wachten tot morgenochtend. Maar ja.......ongeduldig..........ik word wel gek van
    deze onzekerheid zo, pfffff.

5. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Ja idd..

Ik moet morgen naar huisarts dan ben ik 3 dagen overtijd die gaat ook testen maar als ik nu al negatief test doen hun dat ok!...
    wel heb ik hele week al buikpijn. savond nogal misselijk(maagzuur ) vaak naar wc kleine beetjes.. en me borsten gaan trekken:S ( eravring met zwangerschap test) dat hij negatief bleef maar wel zwanger was... dus helpt niet echt mee.....

6. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    Mijn symptomen zijn, af en toe steekjes in mijn borsten, vorige week wat krampen in liezen en bovenbenen gehad, eng dromen en minder
    eetlust.
    Mijn duidelijkste symptoom is dat ik in mijn vorige zwangerschap helemaal geen trek meer in zoet had, terwijl ik echte zoetekauw ben.
    Sinds vandaag heb ik daar dus ook geen behoefte meer aan, dus dat brengt mij aan het twijfelen. Anders zou ik echt niet meer in geloven.
    Ik weet eigenlijk niet bij hoeveel dagen overtijd je naar de huisarts kan
    gaan.

7. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Helaas kan het ook andersom. Ik was ook (uitzonderlijk!) 2 dagen overtijd en werd daarna toch gewoon ongesteld. Ik hoop natuurlijk voor je dat dat voor jou anders is, maar pas op dat je je niet heel erg verkijkt!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het kan wel, dat je alsnog zwanger bent, maar hoeft natuurlijk niet.
    Ik testte 19 dagen overtijd pas positief bij Thirza en bij de vorige 4 dagen overtijd.

9. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik kan je misschien een beetje gerust stellen..

Een vriendin was ruim een week overtijd, alleen maar negatieve testen in haar handen gehad, test bij de huisarts, ook negatief.. Inmiddels 2 weken verder, bloedtest gedaan, je raadt het al negatief..

Uiteindelijk een positieve test en zwanger.. Dus het kan alle kantne op!

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    mijn zus heeft 2 dagen na nod een nega bloedtest gehad en week later posi test

net als hierboven dus.

hoop voor je dat t raak is!

11. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    Dat is raar, ik dacht dat een bloedtest 100% zekerheid gaf, maar bij
    jouw zus alsnog positief? Met een gewone test of weer een bloedtest?

12. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    @ikkehouvanjou: ben benieuwd hoe het bij de huisarts was.

Ik wil donderdagochtend nog 1 testje wagen en als die nog negatief
    is dan maak ik een afspraak bij de huisarts voor vrijdagochtend.
    Bah, wat een onzekerheid...........de ene keer voel ik me echt heel
    zwanger en de andere denk ik van het zal toch wel niet,
    echt heel dubbel.

Groetjes,
    Snoopy

13. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Nee bloedtest geeft niet 100% zekerheid.. Vriendin heeft ook bloedtest gehad, negatief..
    vervolgens een kruidvat test gedaan, positief, CB test, Zwanger 2-3.. En de test bijd e huisarts was vervolgens ook positief terwijl allesi n eerste instantie leek op negatief, maar ze voelde zichzelf zo zwanger....

En ze had gelijk, inmiddels een paar weken verder maar wel met goed nieuws!

Zou er gewoon een test tegen aan gooien!

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @snoopy, weer bloedtest (woont in belgie en doen daar standaard bloedtesten)
    laat je het weten als je weer een test gedaan hebt?

15. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Zo even update van mijn negatief testen.

Huisarts zegt negatief.. was toevallig was ik vandaag in ziekenhuis dus ff bij de afd gyncolgie die zei dat 3 dagen nog wel te vroeg kan zijn. morgen word ik gebeld door arts.. dus we wachten weer af...

16. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    Ohh, das balen dat ie negatief was, dus weer wachten, pffff. Maar hopen dat de volgende wel positief is!!
    Ik heb hier sinds een half uurtje een beetje vage, zeurende buikpijn. Maar niet zoals menstruatiepijn voelt, zit ook op 1 plek en net boven mijn schaambot. Heb deze vage pijn nog nooit eerder gehad. Verder nog geen verandering, wel af en toe weer pijn in mijn borsten en soms wat witte afscheiding. Wil nu echt wachten met testen tot
    donderdagochtend, hoop dat ik het vol kan houden ;)

Groetjes,
    Snoopy

17. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Ik Begon vandaag met kokhalsen bij bakkie vla vanmorgen:S...

18. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    ben na een maand over tijd ongesteld geworden. Hopelijk is er voor jou eerder duidelijkheid

19. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Meld me hier ook maar even aangezien ik nu 3 dg overijd ben! Kom verschillende vrouwen tegen vanuit het nod-forum 1 tot 15 april;)

Ik heb vannochtend nog een testje gedaan en die is nog steeds negatief. Toch even de huisarts gebeld voor advies omdat ik al meer dat een jaar een regelmatige cyclus heb en niet aan de pil ben (dit was pas de eerste ''echte'' ronde) Huisarts gaf me het advies om in het weekend nogmaals te testen en als het dan nog negatief is maandag contact op te nemen. Die onzekerheid is verschrikkelijk, maar heb toch het idee dat ik zwanger ben! Nu was het pas de eerste ronde dus was er eigenlijk nog niet vanuit gegaan dat het weleens raak kon zijn, hoe groot is die kans nu? Maar nu ik echt overtijd ben begin ik toch echt wel hoop te krijgen, wat kan anders de oorzaak zijn??

Ik wens iedereen veel sterkte en een hoop geduld.

20. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven

Hoi Romy, join the club! :)
    Pff, erg he, die onzekerheid, je blijft er toch de hele tijd aan denken.
    Zit nu op mijn werk en heb pauze, maar het liefst zou ik naar huis
    gaan en op de bank gaan liggen. Ben moe, heb het koud en geen eetlust (en ik ben toch een goeie eter ;)). Ik ga morgenvroeg nog 1 keer testen en als die negatief is, bel ik de huisarts voor een afspraak, want dit is ook niet normaal voor mij. Mijn cyclus is altijd heel erg regelmatig geweest, nooit overtijd geweest (behalve bij Sabientje* dan). Dus dit is niks voor mij...........:(
    Heb jij klachtjes of symptomen?

Deel Deze Pagina