Wanneer te veel harde buiken???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rensje, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Gelukkig heb ik er geen last van tijdens deze zwangerschap.
    Waarom ik hier nu reageer is dat ik bij mijn dochter ik wel veel harde buiken had en die zelfs pijnlijk en erg pijnlijk werden. Ze zijn altijd onregelmatig gebleven. Dan om de 5 min dan weer 3 min dan weer 10 min. uiteindelijk (wel pas met 42weken) is mijn dochter geboren door die onregelmatige weeen. Ze zijn tijdens de gehele bevalling niet regelmatig geweest.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat als je veel harde buiken hebt en vooral pijnlijke harde buiken ookal zijn ze onregelmatig, maar vaak. Je toch het beste even contact kan op nemen met de vk of gyn. Beter het zekere voor het onzekere. Zeker als je nog een aantal weekjes vooruit moet.

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Meiden, heb verlos gebeld. En moest 2paracetamol nemen en in de douche!!! Buik is nu rustig maar de verlos komt toch rond half 2 even langs. Uit de kweek van de urine was niet helemaal goed dus moest een nieuwe inleveren. Er zaten te veel huidvetten in???
    Dus nu plat en maar even oogjes dicht.

3. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Dat heb ik inderdaad ook in de gaten, dat ik zo'n harde buik gevoel krijg als mijn blaas vol is, of als de kleine erop aan het springen is.

@rensje het kan idd ook te maken hebben met het litteken en je beebje.. dan heb je misschien een hele gevoellige baarmoeder die heel snel samentrekt of zo?
    Ben benieuwd vrijdag!

knuffel

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    oww zie nu dat de vk om half 2 komt.. succes! Ik denk aan je, meid!

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Nou verlos is geweest en ze denkt toch ook een actief beebje en een zeer gevoelige buik door dat litteken. Mag dag en nacht bellen als het niet goed. Afspraak voor vrijdagsmiddags opname ziekenhuis staat vast! Nu verplichte bedrust!! Mag alleen plassen/eten dat was het verder lig ik continue op bed en dan blijft het redelijk rustig in mijn buik!!

Deel Deze Pagina