Wanneer was bij jullie te zien dat je zwanger bent? Ik begrijp dat het bij iedereen heel verschillend is, ik ben heel benieuwd... Omdat ik zelf zwaarder ben, denk ik dat het daarom langer duurt voordat je het ziet.
bij deze zwangerschap (4e) zag je het al vanaf week 6/7 bij 1e zwangerschap zag je met 7 maanden nog nix of ik moest superstrakke kleding aantrekken
Bij mij zag je het een beetje met 16 weken.. En nu met 23 weken kijken mensen me eerst aan dan gaat hun blik naar me buik en kijken ze weer aan dus nu valt iedereen het op Ben slank trouwens...
bij de eerste met een week of 13 (ben zelf ook niet de slankste) maar toen begon er echt een bolletje te komen nu lijk ik al 3 maanden zwanger, maar dat zijnvooral mijn darmen die vol lucht zitten...hahaha
Ik ben nu 15 weken en er is echt geen ontkennen aan, ook door anderen niet. Overigens ben ik zelf ook geen maatje 36.
Bij mij nog niks te zien, sta iedere dag voor de spiegel om te kijken of ik wat ziet maar nee hoor Ben benieuwd wanneer het komt.
Ik draag vanaf week 11 al positiemode en vanaf toen kon je het ook wel zien. Nu kan je er niet meer omheen En ook ik ben niet dun Het is trouwens onze eerste.
Met +/- 10 weken was er al wel wat zichtbaar, maar kon ik het nog verhullen... met 12 weken echt niet meer!
ik moes met de eerste begin 2e maand al zwangerschaps kleding komen... bij mij ging het heel snel en dan moet ik ook wel vertellen dat ik ook niet de slankste ben
Mijn buikje begon met 8 weken te groeien. Al was dit voor velen nog niet zichtbaar. Terwijl ik altijd een hele platte buik had, was elke bolling veel, vond ik! En een aantal mensen met mij (gelukkig!) Sinds een week of 17 krijg ik eindelijk geen opmerkingen meer dat mensen nog niets zien...!
Ik ben erg slank en smal en je zag al een klein buikje bij 7 a 8 weken, ik heb het idee dat mijn buikje nu nog steeds hetzelfde is als toen..
Rond de 18 weken kreeg ik een klein zwangerschapsbolletje, in strakke kleding ook zichtbaar voor andere. Ik ben (was ) overigens slank.
Bij mij begint het nu een beetje te komen maar alleen als ik superstrakke kleding aan heb... dus bij mij ongeveer met 24 a 25 weken.
Hier begon m'n buik te groeien vanaf 16 weken (valt mezelf niet op, maar ik meet iedere week m'n buikomtrek en van m'n borstbeen tot schaambeen, puur om te kijken hoe m'n buik groeit ). Vind het zelf nog best meevallen hoe m'n buik groeit, maar de laatste weken krijg ik er wel opmerkingen over
Bij mijn eerste zwangerschap met een week of 10 (maat 36 toen). Bij deze zwangerschap ook zoiets maar maarje 36 heb ik toen niet meer gehaald....
mijn buik begon met 8 weken al te groeien (broeken konden niet meer dicht). met 10 weken konden mensen het al zien die het wisten. Nu met 13 weken is het echt al te zien, zeker als ik wat strakkere kleding draag. Ik had maatje 36/38. Ik ben zwanger van de eerste.
Bij mij pas wat te zien dat ik echt zwanger was bij week 20/22, daarvoor kon het ook gewoon 1 bak teveel friet zijn!