Bij mij was al bij 8 weken een buik zichtbaar! Wel van de darmen,maar toch! Een paar hadden het ook geraden toen en voor de rest moest ik al wijde kleding dragen om het te verbergen... 1e kindje trouwens...
dit is mijn eerste zwangerschap en ben normaal volslank zullen we maar zeggen (76 kg) Maar met 8 weken was het al te zien, vooral fam, vrienden en mensen die je regelmatig zien zagen het toen echt wel. Inmiddels trekt men zonder te vragen al de cnclusie.
voor onszelf al wel vanaf een week of tien, toen kreeg ik ook mijn broeken niet meer dicht. nog kunnen verstoppen tot 14-15 weken, maar nu is er geen houden meer aan! is onze eerste, en ben normaal een maatje 36. buik groeit alleen maar naar voren trouwens, dat scheelt ook nogal dat je het snel kunt zien.
Bij de eerste vanaf week 18 ongeveer en bij de 2 en 3 zat er met 7 weken al een buikje en nu kun je het echt al goed zien.
Bij mn eerste met 15 weken... en nu met de tweede met 11 á 12 weken wel.. ( naar mijn idee is het echt een vet buikje, maar iedereen zegt .. nee je kunt het al echt wel zien hoor.. )
Hier bij de eerst rond de 14e week of zo. Nu bij de tweede heb ik het al een week of twee moeilijk gehad om het te verbergen. Nu kan je er in strakke kleding ook niet meer omheen. Al zijn het hier ook gewoon opgeblazen darmen enzo hoor! Maarja je ziet het!