Na ei temp omhoog, wanneer kruis bij FF?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Israe, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Israe

Israe Niet meer actief

Hey dames...hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik temp en had een aantal dagn 36.7
    Dinsdag posi ovutest en dus rond woensdag waarschijnlijk mijn ei.
    Vandaag (donderdag) was mijn temp 37,0....omhoog gegaan dus.
    FF geeft nog niet zo'n kruis aan dat ik mijn eisprong gehad heb...wanneer komt dit dan?:(
    Groetjes

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

FF zet een kruis als je 3 hoge temperaturen hebt, dus nog even wachten op het kruis, je eitje is gisteren gesprongen zo te zien..
    Je ovulatietesten zijn erg lang positief, zijn ze allemaal even positief? Ik had dit ook een maand bij de Kruidvattesten, gebruik je die ook? nu gebruik ik Matcare (veel goedkoper en duidelijker, want als ze positief blijven raak je verward).
    Je eitje is gesprongen, dat is zeker! :):):)

3. Israe

Israe Niet meer actief

Thnx voor je snelle reactie! veel meer duidelijk nu:D
    Inderdaad blijft die kruidvattest lang positief! Mijn sensitestdipsticks waren op...vandaar kruidvat de laatste drie dagen.
    Volgende keer (hopelijk niet nodig) leg ik een flinke voorraad sensitest aan want ik hoor meer verhalen dat de kv lang positief blijft. Maakte me inderdaad onzeker.

Maar ben blij dat ik temp, want daardoor heb ik nu inderdaad het idee door de stijging dat mijn eitje gesprongen is.
    Fijn dat je dit ook bevestigd hahaha:)

Dus nog twee dagen hoge temp en dan kan ik een kruis verwachten...gelukkig want dacht ff dat er iets mis was.

Hoe loopt het bij jou? Spannend he!

4. Israe

Israe Niet meer actief

Nog ff een vraagje....we hebben maandag en dinsdag geklust...woensdag ei zoals het er nu uitziet.
    Dat is toch goed?
    Vanavond heeft niet meer echt zin voor bevruchting toch?

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ja, spannend haha...
    Mijn ovulatietesten zijn nog licht, maar ik denk dat er binnen 4 dagen wel een eitje gesprongen is, ik heb behoorlijk veel zeurpijn aan mijn eierstokken, vandaag waterige afscheiding en baarmoeder wordt al iets zachter.

6. Israe

Israe Niet meer actief

Spannend! Leuk dat je op een gegeven moment je lichaam echt kent en de eisprong aan voelt komen.
    Tempen helpt me ook daarbij.
    Ik voelde maandag ovuklachten...klopt dat wel als op woensdag mijn eisprong was?

7. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik had 2 maanden geleden 5 dagen na ei nog positieve ovulatietesten :$:$:$ van het kruidvat, ga maar uit van je temperatuur, veel betrouwbaarder ;)

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Daarom temp ik ook, om mijn lichaam te kennen ;)

Ja, dat kan maandag je eisprong voelen en woensdag je eisprong hebben. Ik had het vorige maand ook 2 dagen voor de eisprongdag die branderige pijn in mijn eierstok (echte eisprongpijn).
    Maar, ook kan het dat je de eisprong op de zelfde dag hebt als de pijn :)

9. Israe

Israe Niet meer actief

Jeetje vijf dagen zelfs! Kost ook een vermogen om tweemaal daags vijf dagen lang te testen iedere maand! Inderdaad tempen is beter. Ga er ook zeker mee door!

Herken die pijn ook, beetje pulserend brandend op eierstokplek zeg maar.

Nou nogmaals bedankt! Vind het zo leuk aan dit forum dat iedereen elkaar helpt en je dus snel antwoord op vragen hebt van ervaringsdeskundigen.

Fijne dag!!

10. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ja, leuk dit forum :D:D:D

Jij ook een fijne dag ;)

Deel Deze Pagina