Heb ff een vraagje over tempkaart. Heb ik nou op cd13 mn eisprong gehad? Hij geeft m nog niet aan maar heb m wel gevoeld, zeer pijnlijk dit keer. Dit is mn eerste kaart dus het begin er nog niet heel veel verstand van.
Die kreeg ik ook maar heb m veranderd hoop dat ie t doet. Niet dus grrrr hoe kan dat nou weer, snap er niks meer van, denk dat ik nog wel ff bezig ben hoe dat moet
Neej, bij mij doet ie nu ook nog niet. En als je bij Share opnieuw de link kopieert? Vervelend he, die technische probleempjes :x
Vervelend! Ik ben ook geen vip hoor, maar ff laat gewoon je kaartje zien als je die wil sharen. Heb je een handige vriend of man die misschien kan helpen ?
Nee, zie mn eigen kaartje. Je moet kijken onder sharing -> get code -> simple link. Deze code kopieren en plakken in je handtekening en klaar is Kees
@sonjaa als ik dat doe en m open dan krijg ik alleen cd15 tezien en geen tempkaart. Probeer t vanavond nog wel.
Dan ga ik dat vanmiddag ff doen, ben alleen geen held in Engels, anders vraag ik mn mannetje wel ff om te helpen.
Heel vreemd! Onder jou onderschrift zie ik een plaatje van een temp curve... en dat is mijn tempcurve?? haha! Wel heel appart! Net zo raar als dat mijn banner het niet doet (ook via ff) *edit* mijn banner is weer te zien
ok, niet voor het een of ander, maar temp jij elke dag op een ander tijdstip ofzo????? Of klik je "discarded" aan? Maar ik denk wel dag 13 ja.