Ik ben geloof ik in deel 5 begonnen... nu alweer deel 7! Maar, ik ben weer van de partij (al temperatuur ik niet meer haha).
Ah joh, iedereen is welkom hier en zolang ik niet zwanger ben, zwanger ik gewoon met jullie mee hahahaha
Ikke is er ook hoor... Heb deel 6 nog open staan, omdat ik daar nog op moet reageren eigenlijk, maar heb zoooooooooo geen puf... :s
Even snel... zaterdag andere auto ophalen! Een auto die op alle opzichten maandelijks geld zal gaan besparen . 1: scheelt in verzekering én belasting maandelijks de helft 2: Rijd ook nog eens veeeeeeeeeeel zuiniger, dus minder benzine nodig Ikke is zoooo blij! Daarnaast is het hemeltje van Woezel en Pip nu van mij, heb ik muur foamstickers gevonden, is de lamp al binnen en hoeft manlief alleen nog maar gordijnen te regelen via zijn werk, dan is dat allemaal al klaar voor de babykamer. Dus maar even vaart maken met de commode hahahahaha. En eind deze maand beginnen we met de zolder (nieuwe slaapkamer van J.oshua)
mvj, wat ben je weer goed bezig meis op alle vlakken. En ga jij maar lekker slapen hoor, je lichaam werkt al hard genoeg nu. Ik ga zo nog eens even lekker spookverhalen kijken op CI en dan zenuwachtig naar boven lopen whahahaaha. Moet je eigenijk niet doen als je alleen thuis bent, maar die vriend van mij is zo nuchter dat je daar echt niks mee samen kunt kijken. Nu is dit van vanavond nog niet zo spannend, maar wat er gister op was, moest ik toch even van slikken hoor. Ben niet snel bang, maar dit was wel rete gaaf in elkaar gedraaid.
Zoooo dan dat gaat snel. Ben ook in 5 gestart met kletsen met jullie en ben nog iedere dag blij dat ik jullie heb leren "kennen". Ik blijf dus ook gewoon gezellig erbij. Hopelijk kunnen we het topic binnenkort omdopen tot een zwangerschapstopic omdat we dan allemaal een mooie beeb verwachten. @mvj. Echt gaaf. Wordt een super mooi kamertje. @esther. Haha. Hopelijk kan je slapen na de spookverhalen.
Leuk dat iedereen gezellig doorkletst! Ik ben ook begonnen in deel 5 maar blijf gezellig mee kletsen hoor! Even snel: er zijn 8 reacties gekomen op mijn 'nub-vraag' en iedereen zegt een jongen! Zou wel heel gek moeten lopen wil het een meisje worden maar wacht toch nog op de geslachtsecho om het aan onze ouders te vertellen natuurlijk. Maar wel alvast leuk om aan het idee van een jongen te wennen
Goedemorgen meiden, Inderdaad heerlijk dat iedereen er weer bij is!!! Ik heb geen enkel idee meer welk deel ik ben ingestapt whahahaha, maar was lang geleden. Evelien, mijn 1e ingeving met de nub was ook jongen. Maar ja het kan altijd anders natuurlijk, toch al vaker zien gebeuren. Hoe gaat het hier verder met alle temps, kwaaltjes, eisprongen en zwangere buiken?
Hier ben ik ook weer.. hele slechte nacht gehad, dus geen puf om te reageren. Werd vannacht wakker met een hypo (veel te lage bloedsuikerwaarde) Wat word je daar vreselijk min van zeg. Verder veel liggen woelen en om half 7 was mijn kleine mannetje weer wakker. kortom, lekker weinig slaap gehad. dikke knuf voor iedereen!!!!
Ja klopt esther, zou alleen niet weten waar het weg komt :S ik spuit al meer dan een week dezelfde aantal eenheden insuline, ga met een normale waarde (vergelijkbaar met de hele week) op bed, dus ik zou niet weten wat ik er aan kan doen. blegh!! Bijslapen word denk ik vanmiddag pas, straks even met mijn stiefvader naar het ziekenhuis, die moet voor controle en mijn mam moet zelf ook naar het ziekenhuis voor controle om dezelfde tijd. Natuurlijk ook beide een totaal ander ziekenhuis, haha
Oh ja dat maakt het wat logischer natuurlijk 2 ziekenhuizen hahaha. Nou dan vanmiddag eventjes de stekker eruit doen hoor.
Goedemorgen hier ook niet zo fijn geslapen werd rond 11 gister avond heel misselijk sliep om 1 pas -.- maar me temp is nogsteeds 36.8 Ik denk wel iets vaster dan gister want toen was die met meten erg aan het schommelen tussen 36.7 en 36.8 hij kon niet kiezen denk ik
Sunshine, dus je hebt wel 4 uur minimaal geslapen? Niet leuk zo'n rotnacht, maar temp is wel weer lekker.