temperatuur na miskraam?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Annemie, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Heeft iemand een idee hoe de temperatuur is na een vroege miskraam ? Zou maandag vijf weken zijn toen er een bloeding kwam maar mijn temperatuur blijft nu zo hoog als bij de zwangerschap.
    Daalt de temperatuur gelijk of duurt dat even?

Iemand een ervaring hiermee?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Weet je zeker dat het een miskraam was? en zo ja dat je 'schoon' bent? Want dan kan je lijf ook nog wel even 'zwanger' blijven. Na mijn curettage deed mijn temp erg raar.

3. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Mime. Ik weet Op Dit moment eigenlijk niks zeker. Vandaar mijn vraag naar jullie ervaring. Morgen afspraak gemaakt bij de huisarts. ..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer is je miskraam geweest?? Mijn temperatuur deed ook raar en bleef ook heel hoog vorige cyclus.
    Als je op mijn banner klikt dan zie je onderin mijn kaartje van vorige cyclus.
    Mijn basale temp is 36,4 en zoals je ziet raakt hij die amper.
    Temperatuur na eisprong is bij mij altijd hoger dan 36,6-36,7.

En normaal een eisprong op dag 16 en vorige cyclus gok ik hem pas op dag 22 (maar nog steeds niet duidelijk te onderscheiden).

5. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    afgelopen maandag is mijn miskraam geweest, heel pril dus. Eigenlijk nooit zo bij stil gestaan wat de temperatuur zou doen na zoiets. Normaal mijn basale temperatuur ook rond 36.4 maar nu nog steeds boven de 37.... Misschien te vroeg om te meten en eerst mijn lichaam Tot rust komen?

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wat zei de huisarts? Kan je niet beter bij de verloskundige een echo vragen? Ik geloof niet dat temperaturen een goede manier is om er achter te komen wat er aan de hand is.

7. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Aankomende donderdag de echo. ..

Deel Deze Pagina