hallo lieve mensen zou iemand me kunnen helpen om mij ongeveer te kunnen vertellen wanneer ik het beste kan klussen? ik heb al veel sites bezocht en kom steeds op een ander antwoord.
Hoi sarientje, Het beste is om te klussen een paar dagen vóór en óp de dag van je eisprong. Eisprong is ongeveer 14 dagen vóór nod. Gebruik anders even de calculator, staat links op de pagina! Succes! Groetjes Dib
Dat is afhankelijk van de lengte van je cyclus. Maar misschien kun je ovulatietesten gebruiken. Maar je kunt ook gewoon als je in je 1ste ronde zit om de dag gaan klussen. Succes!
he dib.. zoals je ziet heb ik een banner aan gemaakt, ik heb over 3 dgn mijn eisprong, moet ik nu vanaf vandaag tot aan woensdag klussen?
Yes! Maar weet wel dat de calculator geen 100% zekerheid geeft. Het kan ook zijn dat je ei een dag eerder of later komt. Maar goed als je on de dag klust dan gaat het zeker goedkomen!
he silla hartelijk dank voor je tip, en we zien wel of het deze maand wat word.. jij ook veel succes he..
Hoi Sarientjes, Als je over drie dagen je eisprong hebt, zou ik inderdaad vanavond en overmorgen lekker aan de klus gaan! Misschien een beetje smeppen erbij! Liefs Dib
heej dib... nou ik moet enorm lachen maar we gaan zeker klussen, en hoop zo dat het deze maand wat word... groetjes en bedankt voor je adviesen
Hoi Sarientje Inderdaad - als je over drie dagen je eisprong hebt, dan vlieg je er het beste in! Veel plezier! Mirza