Hoi meiden ! Nou het onderwerp zegt het al : Met hoeveel weken krijg je de mooiste resultaten voor een 3D echo ? Ze hebben met 20 weken ook een mooie gemaakt maar ze kon er moeilijk bij omdat de kleine met haar gezichte in de placenta verborgen lag... Word dat later in de zwangerschap nog moeilijk vast te legen of valt dat mee ? M,n placenta ligt aan de voorkant. Ik ben zo aan het twijfelen over rond de 27 weken of 32 weken ? Heb echt geen idee..... Liefs !
Ik zou met 27 weken gaan. 32 Weken is wel heel erg laat, dan heb je kans dat je kindje al een eind is ingedaald en dan krijg je geen mooie plaatjes meer. Plus dat het dan al zo groot is, dat je niet alles meer mooi in beeld krijgt. Ik ben bij Babyview geweest en daar raadden ze aan om het rond 24 weken te doen. Achteraf was ik liever een paar weken later gegaan, omdat het kindje dan wat bollere wangetjes heeft en je er qua uiterlijk ook wat meer uit kunt halen. Als we deze keer weer voor een pretecho zouden gaan, wil ik graag rond de 27 weken.
Ik heb allebei op onze site staan, 27 weken kunnen ze wat beter het gezichtje pakken bij een goede echograaf maakt het niet uit of je placenta voor ligt (dat ligt ie bij mij ook) met 34 weken lag het al aardig opgepropt dus word het wat lastiger maar je krijgt wel wat foto's mee die MEER lijken op hoe je baby er echt uit zal gaan zien vind ik.. Dus kijk even op onze site www.martin-isabel.nl staan van allebei de zwangerschappen op..
Ik ben met 24 weke geweest en toen was het nog vrij goed te zien.. Maar als ik een weekje later had gegaan, zou ik waarschijnlijk niet veel meer gezien hebben
Wij hebben hem met 27 weken gehad. Hebben mooie beelden gekregen en heb gedeeltelijk de placenta aan de voorkant.
Dankjulliewel meiden ! Imd , mooie echo,s op je site ! Antje , jij heb ook mooie echo,s in je album! Ik dennnnk dat ik ongeveer met 28/30 weken de echo laat maken ..... Liefs !
let wel op dat ze op een gegeven niks meer kunnen zien. Bij mij ligt de placenta helemaal vooraan en na 24 weken was het niet meer mogelijk
Waar vind je zo een echo centrum? ik woon naast Alkmaar, iemand hier een 3d of 4d laten maken? Ik ga ff googlen
Hallo! ik heb zelf nooit een 3d laten maken maar krijg nu van vele te horen dat het rond 30 weken het mooist is.. Veel plezier in ieder geval ik hoeu het bij de 20 weken echo..
@ antje: wat een ontzettende leuke echoes heb jij..zo lief hoe je babytje gaapt! wij gaan ook rond week27 voor een 3d echo
hey meiden Had vandaag een pretecho in 2D maar ze wilde ook een 3D plaatje maken maar dat lukte dus niet... Zat een grote schaduw over het gezichtje en ze ligt dus al een poosje met het hoofdje naar beneden.. Dusss ik hoop dat het met 27 weken nog gaat lukken... Ze vertelde niet waar het precies aan lag maar zei dat de afstand de groot was voor een duidelijk beeld... ? Liefs
@ lennylenn: Dank je. Wij zijn dan ook sinds die echo helemaal verliefd en kunnen amper wachten Ondanks dat de kleine steeds een armpje of beentje voor zijn gezichtje had, hebben we hem toch goed kunnen bewonderen. Alvast veel plezier straks met de echo.
ik ga met 27wk. 2 dagen tussen de 27 en 28 weken is het het mooist heb ik me laten vertellen nou we zullen zien
Hoi roosjuh , Ligt er denk ik aan hoe je kindje ligt ? Als het hoofdje al helemaal tussen de bekken ligt is het volgens mij iets moeilijker... Liefs !