Wanneer terug zwanger na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door 1979kik, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    Belgiƫ
    Hallo
    Spijtig genoeg moet ik momenteel een miskraam verwerken .Ik zou 6.5 week zwanger zijn maar het vruchtzakje is gestopt met groeien op 4 weken.
    Mijn man en ik waren 9 maanden aan het klussen en dus blij dat het eindelijk zover was.
    Waar ik nu vooral schrik voor heb weer zo lang te moeten klussen of langer want we waren er zo dichtbij allemaal..
    GRaag verhalen van mensen die voor hun eerste kindje ook een miskraam hadden en hoe lang daarna waren jullie zwanger?
    XX

2. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.091
    1.073
    113
    Sterkte! Vervelend zeg... :(

Ik had na 4 weken weer een lichte positieve test. En na 5 weken een donker streepje.
    Inmiddels is het nu 6,5 week erna, en heb over 1,5 week een echo... Hoop dat alles goed is!

Maar 't kan dus snel..

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij mij was het niet bij mn eerste kindje, maar bij de tweede...
    we hadden het geluk dat het in de eerste ronde raak was, helaas was het bij 9,5 week mis gegaan...
    de maand erna bleef de hcg in mn lichaam waardoor ik geen eisprong had, de maand daarna was ik weer zwanger! dus het kan ook gewoon snel gaan!
    sterkte, en ik hoop dat het snel weer raak mag zijn!

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb slecht en goed nieuws.

Na mijn eerste miskraam (18 augustus 2008) heeft het best lang geduurd voor ik weer zwanger was (april 2009). Helaas is de tweede zwangerschap ook een miskraam geworden. Na de tweede miskraam was ik meteen weer zwanger. Nu bijna 13 weken en alles gaat goed met de kleine :D

5. Seth

Seth Niet meer actief

Mijn cyclus was van slag door mijn vroege miskraam....

ik had normaal een cyclus van 32 dagen...

1 april begon mn miskraam en 28 april had ik al een zwaar positieve test in handen..:D
    Ik was me toch een partij misselijk, maar dacht dat ik nog niet zwanger kon testen...

Achteraf heb ik me afgevraagd of ik wel een miskraam gehad had... maarja.. was van mn miskraam op 5 december uitgerekend, dochter is op 13 januari geboren....(2 weken overtijd) was dus ECHT heel snel weer zwanger...

Een cyclus kan dus ook veel korter worden...!!!:D

6. Bianci73

Bianci73 Lid

15 apr 2008
    72
    0
    0
    Verzorgende
    Apeldoorn
    Hoi!
    Hier bij de eerste 4 jaar geduurd vor ik zwanger was....
    Sinds maart vorig jar 4x zwanger geweest. Helaas 4x misgegaan. Maar nu lijkt het goed te gaan, ben inmiddels bijna 12 weken en 2 goede echos verder.
    De laatste keer ben ik na mijn miskraam niet meer ongesteld geweest en dan de gyn nog zeggen dat ik niet zwanger kan zijn, dat de test vals positief is....mannen!
    Dus het kan heel snel....

7. samkids

samkids Niet meer actief

Bij mij zaten er 4 en 3 cycli tussen de zwangerschappen.

8. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik kreeg mijn miskraam op 31 maart, was 19 april voor het eerst weer ongesteld en testte positief op 9 juli. Er zaten bij mij dus 2 cycli tussen. Sterkte meid en ik hoop dat je snel weer een postivie test in handen hebt!!

9. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ik heb vorig jaar een miskraam gehad in december, maar werd pas weer zwanger dit jaar juni, die helaas ook eindigde in een miskraam.....Na deze miskraam ben ik nog 1x ongi geworden ,half juli, en daarna weer zwanger! 12 weken nu alweer! Dus het kan snel gaan na een miskraam!
    Ik had na beide miskraam meteen weer een regelmatige cyclus en dat scheelt natuurlijk ook.
    Wens jou veel sterkte en succes toe!

Deel Deze Pagina