Hallo, Op 4 september vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad, ik was bijna vijf weken zwanger. Ik heb toen contact gehad met mijn verloskundige en die zei me na een week een zwangerschapstest te doen. Dit heb ik gedaan en deze was negatief. Ik heb een week gebloed. Mijn vriend en ik besloten toch gelijk weer te gaan proberen zwanger te worden en hebben om de dag gevreeen. Twee weken geleden had ik een positieve ovulatietest. Vandaag had ik een licht positieve zwangerschapstest in handen. En nu twijfel ik: is het nu echt zo dat ik weer zwanger ben of is het nog HCG van mijn miskraam. Maar eigenlijk kan dit toch niet, aangezien ik een week na mijn miskraam een negatieve zwangerschapstest had??? Ik word hier vrij onzeker van. Hoop dat jullie me een antwoord kunnen geven!
Als de test eerder negatief was en nu positief, lijkt me het een nieuwe zwangerschap. Ik zou overmorgen nog eens testen. Als de streep duidelijker is, dan is je HCG-waarde aan het stijgen. Alvast een voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk mag nu alles wel goed gaan!
Hoi Jippie, Dank voor je reactie. Ja, dat dacht ik zelf ook, maar dan ga je toch twijfelen...Ik ga overmorgen idd nog eens testen en ik hoop dat het nu goed mag gaan...
Lijkt me ook een nieuwe zwangerschap. Ik had 4 weken na mn miskraam ook een lichte positieve test. Een aantal dagen daarna nog een paar testen gedaan, en het werd steeds donkerder. Inmiddels is het 6,5 week na de miskraam, en over 1,5 week een echo. Dus ik zou als ik jou was, over een aantal daagjes nog een test doen, en eventueel later nog eens.
Ja hoor kan heel goed..... Heb hetzelfde gehad, nu bijna 12 weken zwanger! Voorzichtig gefeliciteerd meid!
Bedankt voor jullie reacties! Het begint nu eindelijk tot me door te dringen dat het waarschijnlijk echt zo is. Had ook antwoord van de verloskundige namelijk en die zei hetzelfde. De zwangerschapstesten worden ook steeds duidelijker en ik voel me sinds vanochtend nogal misselijk. En nu maar hopen dat het dit keer goed gaat...
Alvast voorzichtig proficiat! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Elke zwangerschap is uniek!XXX