Hey Op hoeveel weken testte jullie positief?? Testen blijven negatief bij mij maar ben er eigenlijk zeker van dat ik zwanger ben! Dit zijn mijn symptomen: - Puistjes - Grotere borsten ( 1cupmaat groter) -Grotere tepels -Misselijk - De hik - Boeren -Veel plassen - rommelige darmen
ikzelf wachtte totdat ik 3 dagen overtijd was. Als je al ver over je NOD heenzit dan zou je even langs de dokter kunnen gaan? Sterkte
Ik testte positief op de dag van mijn nod.. Sommige testen slaan aan een paar dagen van te voren.. Wanneer zou je je menstruatie moeten krijgen ?
3 weken geleden heb ik een kleine bloeding gehad. dit was 8 dagen na mn ei. Op de dag dat ik ongi moest worden kreeg ik weer een kleine bloeding maar niet zoals normaal aangezien ik altijd heel erg heftig ben. Vrijdag naar de dokter geweest en die vertelde me dat er een hele grote kans is dat ik zwanger ben aangezien dit niet normaal is. Die symptomen ken ik helemaal niet en als ik niet zwanger ben dan kan er wat ernstigs aan de hand zijn. Ik moest deze week beginnen met testen maar nog steeds negatief. word er gek van haha! Als aankomende week de testen nog steeds negatief zijn ga ik weer terug naar de dokter op een bloedtest te doen.. Dus dit zal wel een kwestie zijn van afwachten
Wat vervelend.. nou laten we hopen dat je gauw een roze streepje krijgt.. En zoals je zelf zegt even terug naar de huisarts lijkt mij n goed idee.. Succes
Ik heb getest op 5 weken en 6 dagen. Ik had de maand ervoor n cyclus van 6 weken dus zat nog voor mn periode. Vanwege feestdag getest voor mn periode en dan sochtends en er was n duidelijke + te zien. Sochtends getest omdat er dan t meeste hormoon in je urine zit. Aangezien ik niet goed wist hoe mn cyclus zou zijn was t verstandig om Sochtends te testen.
Ik wist eerst niet dat ik zwanger was. Toen ik de test had gedaan bleek ik al bijna een hele week over tijd te zijn en was toen 5 weken zwanger.
Ik testte 3 dagen na mijn nod positief! Wat vervelend trouwens dat je steeds negatief test, terwijl je wel het gevoel hebt dat je zwanger bent. Het is ook wel erg raar dat je menstruatie uitblijft. Aan de ene kant had ik ook zeer sterk het gevoel dat ik zwanger was, maar heb rond mijn nod wel wat druppeltjes (oud) bloed verloren als ik naar de wc was geweest...
Ik testte positief na twee weken en 2 dagen overtijd. Mijn laatste test ervoor was toen ik 1 week overtijd was.
Bij mn eerste 13 dagen na mn eisprong, bij mn bbz en deze 10 dagen na mn eisprong. Om heel eerlijk te zijn, symptomen zeggen helemaal niets behalve misschien dat je hormonen even van het padje af zijn. Dit kan helaas veel meer redenen hebben dan alleen een zwangerschap. Ik heb werkelijk alle symptomen die jij beschrijft plus nog wat gehad in cyclussen waarin ik echt niet zwanger was. Het kan natuurlijk best zo zijn dat je zwanger bent en laat positief test, dit komt vaak genoeg voor. Echter die symptomen kun je beter negeren, die leiden alleen maar tot verwarring. Succes!
Eerste keer testte ik 10dpo positief, deze zwangerschap 11 dpo een heel licht streepje. Bij de mk's wisselde het tussen 10 en 13 dpo.
Toch grappig om te zien hoeveel verschil er zit tussen mensen wanneer ze positief testen. Sommige al ver voor NOD en ik bijv 2 weken erna. Ken ook iemand die kwam er pas achter bij 11 weken, heel bijzonder
Hoi, Ik heb nu al heel veel gelezen op dit forum en ik zie steeds dat er heel veel vrouwen opzoek zijn naar de eerste zwangerschaps symptomen. Nu, mijn grootmoeder vertelde mij een verhaaltje toen ik zwanger was van mijn eerste. Omdat er in die tijd toen nog niet echt vrije access was naar zwangerschaps testen en veel vrouwen tijdens de oorlog opeens zwanger bleken van ''verboden kindjes'' hadden zij een zwangerschapstest die je al kon doen een week voor je NOD. Ik ga een link bijplakken van een site waar ik meer uitleg hierover heb gevonden. Ik kan enkel praten uit ervaring van mijzelf en een paar vriendinnen maar heb nog nooit een fout resultaat gehad. Het is allesinds goedkoper dan elke keer om zwangerschaps testen te hollen die uiteindelijk meestal maar positief testen na NOD. Je ochtend urine (bij voorkeur) hoeft wel niet naar het schijnt, vang je op in een GLAZEN POTJE, geen plastieken bekers dames!!!!! Je gaat naar buiten, doe dit aub niet in de badkamer. Je zet het glazen potje op de grond en je giet nu op je urine dezelfde hoeveelheid bleekwater. Ben je zwanger dan zal je urine opschuimen tot soms over het randje, ben je niet zwanger dan gebeurt er niets. Een heel oude test maar pas als die positief is ga ik langs de drogist. Daarbij is deze test veel gevoeliger want het vroegste dat ik hem positief zag gaan was 1.5week en half voor NOD. Op de website staan er nog een paar, maar die heb ik nooit geprobeerd. Let wel dames, zoals andere huismiddeltjes die je niet mag mengen met bleekwater geeft deze ook gistige gassen vrij daarom mag je dit niet in de badkamer doen, ga rustig naar buiten en doe het daar dan is er geen probleem. Het beste voor iedereen!!!! Homemade Pregnancy Test - Home Pregnancy Test With Bleach
Ik heb momenteel al ruim een week last van: * krampen in buik en rug (soort menstruatie) * misselijk en duizelig af en toe * erg moe * misselijk als ik bepaald soort eten ruik * sinds vandaag ontzettend vaak naar de toilet (plassen) Als ik al zwanger ben is dit nog maar heel kort. Ik wil het erg graag weten dus heb ik vandaag een Sensitest online gekocht die kan je 4 dagen voor je menstruatie begint testen. Ik ga dit a.s vrijdag doen. Anders moet ik nog tot volgende week wachten en deze was maar 4.19 dus het proberen waard. Ben heel benieuwd.
Tam 123 wat een grappig feitje zeg! ik heb het net geprobeerd met urine en bleek. Een al schuim. Overduidelijk. Bedankt dat je dit met ons wou delen!
Wat gaaf van die test met bleekmiddel! Scheelt veel geld aLs het exht werkt. En vanaf wanneer zou je dan kunne testen?
het zou kunnen dat het een beetje schuimt op 10 dagen voor nod, ze raden aan vanaf 6 dagen voor nod en natuurlijk ook na nod. Maar zo kan je het wel elke dag meer zien schuimen. Bij mij lukte het allesinds wel heel goed. Ik ben nu 6 a 8 dagen voor nod en ook bij mij begon het sinds gisteren te schuimen, eergisteren niets, gisteren 2 cm schuim of misschien 1.5 en vandaag een goede vier cm. ZT blijft negatief voorlopig, maar dat was zo bij mijn eerste ook, eerst schuim dan 8 dagen later pas positief resultaat op de zwangerschaps test