Spannend hoor! Hoop voor je dat je morgen een positieve test hebt! Over het bleekmiddel... tja hahaha...heb m'n vriend al gevraagd of hij voor me in een potje wil plassen, maar nee! Hahaha. ..Grrrr... Denk dat ik morgenvroeg nog een keer de test doe maar dan met ochtendurine, kijken wat dan het effect is hahaha... Ik heb dan zoiets, als ze vroeger bleekmiddel gebruikten als zwangerschapstest, waarom zou dat nu dan complete onzin zijn? Ik maak mezelf alweer helemaal gek hahaha....en ik heb zo geroepen omdat dat niet meer te doen hahaha. ..
ja dat is ook wel weer een punt maar moet eerlijk zeggen door die negatieve testen denk ik er niet meer zo positief over hoor...ga ook morgen echt niet testen meer...we zien wel...kan altijd het weekend mocht er nog niks zijn testen... ben eigenlijk benieuwd of een niet zwangere die net in de nieuwe cyclus zit niet even kan testen???? dan weten we gelijk of het een echte fabel is oh ook een foto gemaakt hahah
Hoy wat zijn de meest voor komende symptomen bij een begin van een zwangerschap . Ik ben nog nooit zwanger geweest gzou mijn eerste kindje zijn ik heb last van vermoeidheid en een pijne onderbuik en ben al 13 dagen overtijd met mijn menstruatie
Al de meest voorkomende symptomen zijn overal op internet te vinden. Alleen betekenen de symptomen niet altijd dat je zwanger bent, kan natuurlijk wel. Heb je al getest? Ik had in het begin helemaal nergens last van, kwam pas vanaf 6 weken.
Hier last van extreme vermoeidheid....en snachts weer niet kunnen slapen. En het gevoel of je ongi word maar het zet niet door
Dames wil wat vragen! Heb een spiraal dus weet niet wanneer ik ongesteld moet worden! 6 weken geleden onveilige sexs gehad! Maar sinds 2 weken veel lage rugpijn, soort ongestelheids pijn in m'n buik! Veel moe zijn en slap voelen en licht opgezette borsten! Van t weekend trok ik de alcohol ook al niet! Wel een test gedaan maar die was positief! Kan het zijn dat ik zwanger ben??
Haha ok, ja t zou kunnen, mss even je huisarts contacten, maar zou ook kunnen dat je lichaam je cyclus nog moet vinden.
Wil hier ook nog even reageren over dat bleekwater. Stond ook in ander topic. Maar mijn hond plast heel soms in de bijkeuken snachts. Dan gooi ik er bleek over heen om het schoon te maken en dat schuimt vreselijk. En mijn hond is niet zwanger!!
8 dagen overtijd en nog steeds negatief getest. Wel last van zwangerschapsymptomen: - vaker plassen, - trek in gezond eten (verse sinasappelsap, peren) - opgeblazen gevoel - vermoeidheid - gevoelige borsten - steken in onderbuik links en recht. Hmmm over paar dagen maar weer een test doen.
Ik testte één dag voor m'n NOD licht positief Symptomen: - moe - moe - moe! - maagzuur - weeïg, bijna misselijk gevoel - veel plassen