Twee dagen voor nod een duidelijk positieve test van de kv 2v5 Ik zou vandaag ongesteld moeten worden dus ik ben benieuwd. Heb totaaal geen symptomen..
Pas 3 weken na NOD. Daarvoor 4 keer negatief getest en 1 keer een héél licht streepje buiten de afleestijd. Edit: dat was dus gisteren. Bij m'n eerste zwangerschap een week na NOD voor het eerst getest en die was positief.
Ik mag eindelijk je vraag beantwoorden Ik testte 4 dagen vóór NOD positief (afgelopen dinsdag) Met mijn BBZ testte ik pas anderhalve week na NOD positief. Dit komt omdat ik minder HCG aanmaakte, wat een verschijnsel is van een BBZ.
Ik testte positief bij 3 weken (ongeveer 1 week na eisprong).. ongelovelijk maar waar. Heb mijn innesteling achteraf gevoeld en 2 dagen later getest.
14 dagen na terugplaatsing van 5 dagen oud cryootje Dus op de dag dat ik van het ziekenhuis mocht testen.
4 dagen voor NOD met een duidelijke lichte streep op de kv test. de namiddag nog clearblue gedaan en die gaf ook gelijk 1-2 wk aan
Heb zojuist de bleach test gedaan....volgens mij test ik eind van de week positief Die schuimkraag bleef zeker 5 minuten staan totdat ik het goedje weggooide.
Ik heb ook dezelfde test gedaan met bleekwater, hij schuimde ook een beetje op, net als bij Monica. Haha grappig, maar ik weer niet of ik dit geloof hoor. Morgen is m'n nod! Monica wanneer kun jij "echt" testen? Succes
ik deed een test 3 dagen na mijn nod die was toen negatief. zondag las ik op deze site dat ik kon komen omdat ik aan het ontpillen was en dat sommige vrouwen soms wel meer als 100 dagen niet ongesteld waren daar door (ik dacht dat hoop ik toch niet mee te maken) en voor een tijdje terug was ik 3 maand gestopt met de pil omdat ik er doorheen bloedde en toen was ik ook gewoon elke maand op tijd ongesteld. ik dacht ik test eind deze week nog wel een keer maandag morgen werd ik in de auto misselijk en dacht ik moet vandaag die test doen (ik was precies 1 week over tijd) en heb dus gisteren positief getest. ik heb net (voor de gein) die bleekmiddeltest gedaan wat een rare test. eerst gebeurde er helemaal niets. iets mee geschut toen kwam er een laag schuim na langer schudden krijg je meer schuim.. als die dus gelijk moest schuimen zonder te schudden dan was deze ''test'' dus negatief.. terwijl ik gisteren met een echte test positief getest heb