Wanneer test je positief?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LovelyAngel, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Ik heb (denk ik) 2 dagen voor mijn NOD positief getest. NOD was een beetje moeilijk te bepalen nav vorige cyclus. Kan ook op NOD zelf geweest zijn ;):D

2. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    4 dagen voor NOD, een dagje eerder had waarschijnlijk ook wel gekund (had wel een heel duidelijke streep). Herken wel een groot deel van je 'symptomen' die ik had voor mijn NOD.

3. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha oeps, zie dat dit topic gestart is midden januari. Dan zal je het onderhand wel weten:D.

4. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    hier ook 4 dagen voor nod positief met een zwanger en kids vroege test.

5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    9 dagen na mijn ei had ik mijn eerste positieve test

6. pippeke

pippeke Niet meer actief

Op cd 17 pas met kv, matcare en cb digital. Op cd 15 nog negatief met matcare .

7. Op 11DPO was de test zo duidelijk dat hij echt niet meer van de Pregnyl kon zijn. Daarvoor ook lichte streepjes, maar dat kon eventueel nog wél Pregnyl zijn ;)

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    2 dagen voor NOD heeel licht positief, een dag voor NOD was de test omowit. Ik werd ongesteld en ging de volgende ronde in (dacht ik..). toen heb ik 5 dagen na NOD (nouja, of het was eigenlijk OD, want ik was wel ongesteld ;)) heel duidelijk positief getest!
    (ongesteldheid, was dus een bloeding, geen idee waarom, eerste echo moet nog komen).

9. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Ik 1 dag voor de NOD zeer licht positief. Op dat moment had ik alleen geen idee hoe ver ik was, omdat ik nog geen regelmatige cyclus had. Dus dit is achteraf berekend. 1 dag na de NOD was het streepje duidelijk aanwezig!

Deel Deze Pagina