Hallo dames, Ik heb de tijd na mijn ei nog steeds om de 2 a 3 dagen ovutesten gedaan. Netjes allemaal hele lichte streepjes die je moet zoeken. Dus mijn lichaam maakt heel ietsje lh aan wat dus normaal is. Vanmorgen was de streep ineens heeel duidelijk zichtbaar! Ik hoop echt zoooo dat hij morgenochtend duidelijker is geworden! Het is allemaal zooooo spannend! Zou het dan eindelijk?
Het is net zo'n test als die jij gebruikt En ik heb nog een zwangerschapstest liggen, maar wil eerst dat deze donkerder wordt. Ben bang voor een negatieve test.
Ik moet zeggen dat ik het begin van mijn zwangerschap ook een keer een ovutest heb gebruikt om tekijken of het echt zo was ..en ja hoor..streep was nog vetter dan die van mijn zwangerschapstest.... Maar zou natuurlijk gewoon een zwangerschapstest er tegen aan gooien als ik jou was hahahha hoop het voor je meis! [-o<
Mijn teststreep was nog niet zo dik als mijn controlestreep. En ik zit ook nog 4 dagen voor nod. Ik denk dat ik wacht tot de streep van de ovutest er echt af knalt haha
Jaaaaaa mamakitty zo zien die van mij er ook uit! Die van vanmorgen is weer ietsje donkerder dan die van gisteren. Heb je ook op dezelfde dag posi getest met een zw-test? IK ben namelijk heel bang als ik een zw-test ga doen dat hij dan negatief is. En ik heb nog maar 1 test liggen
jaaaaaa dat klinkt goed meis...zou gewoon testen met een zwangerschaps test...je zal er toch een keer moeten testen ..... duimderdeduim aan deze kant!
Ik wil zelf nog liever een paar dagen wachten. Maar manlief heeft geen geduld meer. Omdat ik zowiezo met ochtendurine wil testen doe ik het dan maar morgen. Spannend!