2 dagen ervoor Clear Blue --> Niet Zwanger 1 dag na de NOD Kruidvat pippet --> positieve test (omdat we geen ervaring hebben met testen; de "vage" streep aangezien als "negatieve" omdat we dachten een streep te zien die er niet was. 2e dag na NOD nog maar een Kruidvat pippet test --> alhier geplaatst; alleen maar reacties gehad dat het duidelijk een positieve was YEAH! 3e dag na NOD met gevaar voor eigen leven op de zondagopening van ETOS een ClearBlue digital gehaald --> Zwanger.
Ik had geen idee wanneer mijn nod zou zijn. M'n cylcussen zaten tussen de 24 en 29 dagen in. Ik teste op dag 25 al duidelijk positief.
Niki dat geeft mij nog een klein beetje hoop Meestal heb ik op dag 34 namelijk al licht roze afscheiding en nu op dag 35 heb ik nog niks . Voel wel steken enz maar dat voel ik al bijna `1,5 week.
Hallo allemaal, Nou wees gerust hoor, je bent echt niet alleen. Ik ben 3 dagen na mijn NOD en vandaag een test gedaan van Kruidvat( jeweetwel 2 voor 5 euro ) maar helaas het bleef maar bij een streepje. Gisteren een test gedaan van de drogist ( eigen merk ) en ergen sheel ver weg een vaag streepje echt ver weg.. Dus wel sympt zoals misselijk, hoofdpijn veel slijm etc.. maar de test nog negatief. Dan maar weer zaterdag of zo proberen.. [-o< Groetjes en succes allemaal.. An
Ik heb vanmorgen getest, met 2 verschillende merken. Allebei positief gelukkig! Ik had vandaag mijn nod. Sensitest, was wel een wat vagere streep.. Maar die van Kruidvat (2 voor 5 euro) was duidelijk positief! IK vond deze test ook erg handig in gebruik!
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Zit nu op dag vier na NOD en nog geen tekenen van een naderende ongi. Heb alleen pijn in m'n onderrug en iets dat lijkt op steekjes in mijn buik. Gisterochtend getest, uitslag negatief. Ik wacht nu op de . Ben benieuwd wanneer ze van zich laten horen. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik een van die vrouwen ben wiens lichaam nogal traag is met het aanmaken van HcG, maar dat zal wel niet. Het blijft dus afwachten. Melanina, heb jij nog getest vandaag? Groetjes Fly
Hoi, Ik kon ook niet wachten ik heb mijn test 1 dag na mijn NOD gedaan. Hardstikke positief kruidvattest 2 voor 5 euro. Dus ik denk dat het bij iedereen wel wisselt. Ligt aan de aanmaak van BHCG hoe hoog deze is.
Jeetje wat een hoop positieve testen voor NOD Ik heb gisteren getest, negatief. Als ik dit zo lees, denk ik dat ik rekening moet houden met . Ben uitgegaan van een gemiddelde cyclus van 30 dagen, zit nu op dag 33. Laatste cyclus was 34 dagen, dus misschien over een dag of 3 nog eens testen als die zich niet hebben laten zien! Heb overigens weinig kwaaltjes. Dat wat ik heb kan ik ook koppelen aan de maandelijkse duiveltjes: soort ongipijn onder in buik en bij schaambeen, soms wat steekjes links-/rechtsonderin. Ongipijn heb ik meestal alleen op de dag van de ongi zelf, nauwelijks al dagen ervoor. Dan heb ik wel zere borsten, die heb ik nu helemaal (nog) niet Spannend, ben benieuwd wat de nega-testers binnen een aantal dagen doen!
Ik testte 5 dagen voor nod positief met matcare ultra. 4 dagen voor nod positief met zo'n goedkope van kruidvat. 2 dagen voor nod positief met clearblue digitaal.
Ik teste op mijn NOD echt vet positief, dus misschien de dagen ervoor ook al wel, heb ik niet geprobeerd
Ik heb vandaag positief getest, 4 dgn voor NOD met Kruidvattest 2 voor 5 euro. gisteren zag ik nog niks! Kan t alleen nog niet zo goed geloven, vorige maand was ie ook positief maar nam de test met de dag af en werd uiteindelijk negatief en een vmk