Weer willen meedoen ben ik nog welkom?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zograagnog1, Apr 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Hallo, ik heb 5 weken ongeveer geleden een topic geopend over of darmen babygetrappel na konden doen en dat was wel zo.
    Heb ondertussen hulp gezocht, en er is uitgekomen dat ik toch nog een babywens heb, nog steeds alleen ik verdrong het. Mijn man heeft het ook nog steeds.

Nu gaan we geen prikpil meer halen en ook niet verder met de gewone pil maar menstruatie afwachten.

Ben ik nog welkom hier om mee te mogen doen was of is mijn vraag?
    Want ik ben aardig koppig geweest geef ik toe?
    En wil daarvoor mijn oprechte excuses aanbieden.

Heb ze in ieder geval door hulp weer op een rijtje gekregen, dank jullie wel voor dat advies van hulp zoeken.

2. marieke24

marieke24 Actief lid

Nov 10, 2014
    486
    1
    16
    Je bied je excuses aan iedereen is wel eens even de weg kwijt toch? Wat mij betreft ben je hartstikke welkom haha

3. noelle84

noelle84 Actief lid

Feb 20, 2015
    137
    6
    18
    Ja hoor, tuurlijk ben je welkom! Goed van je dat je Hulp hebt gezocht en je nu excuses aanbied.. Lijkt mij dus dat je gewoon weer mee kan praten! Veel succes en hoop op snel een zwangerschap voor je!!

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Natuurlijk ben je welkom, waarom niet? Lief dat je je excuses aanbiedt en fijn voor je dat je het een beetje op een rijtje gekregen hebt en dat jullie er samen uit gekomen zijn. Succes met alles!

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik heb het topic waarover het gaat nooit gevolgd...
    Maar ik geloof dat je nu oprecht je excuses aanbied en dat je gewoon weer mee kan met de rest hoor ;) Succes!

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Daar heb je uiteraard niemands toestemming voor nodig (openbaar forum enzo) maar ik vind het wel heel netjes van je dat je er nog even op terugkomt. :)

7. Zograagnog1

Dank jullie wel! Wat fijn zulke reacties en ja ik meen het oprecht mijn excuses!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Wat fijn dat je je eigen gevoelens beter begrijpt nu én dat je man ook nog een kindje wil :D

Alleen maar goed toch, dat je topic je geholpen heeft om tot dit punt te komen. ;)

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Welkom terug en succes!

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Welkom terug! Houd er rekening mee dat het na prikpil helaas even kan duren voor je cyclus weer op orde is. Daaom schrijven artsen de prikpil ook vaak niet voor aan vrouwen die op korte termijn zwanger willen worden.

Hoop dat die prikpil gauw is uitgewerkt en dat je allergrootste wens binnenkort werkelijkheid mag worden!

11. Zograagnog1

Dank jullie wel!
    En ja daar hou ik rekening mee. Moet nog iig 1 maand voordat de 3 maanden om zijn van de prikpil en daarna afwachten op mijn menstruatie. En idd de prikpil kan lang duren voordat het is uitgewerkt. Ga er gewoon op zitten wachten :)

12. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Welkom terug! Ik hoop dat jullie wens gauw in vervulling mag gaan :)

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Hey meis,

Ik miste je al😂...Welkom terug,en goed dat je het hebt uitgezocht voor jezelf!Ook in je relatie alles weer op De rit?
    Excuses zijn wat mij betreft niet nodig,iedereen met een beetje gevoel kon tussen de regels door lezen hoe geobsedeerd je was,en hoe moeilijk je het los kon laten.
    Respect voor het feit dat je er nog even op terug komt.
    Heel veel succes, en ik ga je volgen;)

14. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Heej leuk ben je weer terug :) nu hopend op een mooi ukje

15. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Welkom terug meid, goed dat je hulp hebt gezocht. Veel geluk en hopelijk gauw raak!!

16. nona79

nona79 Lid

Feb 2, 2015
    58
    0
    0
    Hallo ik ken je verhaal niet maar wil je veel succes wensen en een positief bericht over de prikpil ik was de vorige keer na twee maanden normaal ongesteld en in ronde vier zwanger. Nu gaan we weer voor een kindje de prik in feb niet meer gehaald en eind maart bloeding gehad dus hopelijk pakt mijn normale cyclus deze maand weer op. Ik hoop voor jou dat het ook vlot mag gaan!

17. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    He daar ben je weer meid !! Welkom terug.. ik hoop met je mee dat je wens vervuld word !!

18. Danidani

Danidani Lid

Mar 6, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee waarom je je excuses aanbiedt. Omdat je het doet om
    Wat voor reden dan ook denk ik dat je het oprecht meent. Succes.
    Ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben geworden wat er is gebeurt waarvoor je je excuses aanbiedt 😉

19. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Succes met zwanger worden!

20. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Heel veel succes, hopelijk mag het snel raak zijn.

Share This Page