Hallo, ik heb 5 weken ongeveer geleden een topic geopend over of darmen babygetrappel na konden doen en dat was wel zo. Heb ondertussen hulp gezocht, en er is uitgekomen dat ik toch nog een babywens heb, nog steeds alleen ik verdrong het. Mijn man heeft het ook nog steeds. Nu gaan we geen prikpil meer halen en ook niet verder met de gewone pil maar menstruatie afwachten. Ben ik nog welkom hier om mee te mogen doen was of is mijn vraag? Want ik ben aardig koppig geweest geef ik toe? En wil daarvoor mijn oprechte excuses aanbieden. Heb ze in ieder geval door hulp weer op een rijtje gekregen, dank jullie wel voor dat advies van hulp zoeken.
Je bied je excuses aan iedereen is wel eens even de weg kwijt toch? Wat mij betreft ben je hartstikke welkom haha
Ja hoor, tuurlijk ben je welkom! Goed van je dat je Hulp hebt gezocht en je nu excuses aanbied.. Lijkt mij dus dat je gewoon weer mee kan praten! Veel succes en hoop op snel een zwangerschap voor je!!
Natuurlijk ben je welkom, waarom niet? Lief dat je je excuses aanbiedt en fijn voor je dat je het een beetje op een rijtje gekregen hebt en dat jullie er samen uit gekomen zijn. Succes met alles!
Ik heb het topic waarover het gaat nooit gevolgd... Maar ik geloof dat je nu oprecht je excuses aanbied en dat je gewoon weer mee kan met de rest hoor Succes!
Daar heb je uiteraard niemands toestemming voor nodig (openbaar forum enzo) maar ik vind het wel heel netjes van je dat je er nog even op terugkomt.
Wat fijn dat je je eigen gevoelens beter begrijpt nu én dat je man ook nog een kindje wil Alleen maar goed toch, dat je topic je geholpen heeft om tot dit punt te komen.
Welkom terug! Houd er rekening mee dat het na prikpil helaas even kan duren voor je cyclus weer op orde is. Daaom schrijven artsen de prikpil ook vaak niet voor aan vrouwen die op korte termijn zwanger willen worden. Hoop dat die prikpil gauw is uitgewerkt en dat je allergrootste wens binnenkort werkelijkheid mag worden!
Dank jullie wel! En ja daar hou ik rekening mee. Moet nog iig 1 maand voordat de 3 maanden om zijn van de prikpil en daarna afwachten op mijn menstruatie. En idd de prikpil kan lang duren voordat het is uitgewerkt. Ga er gewoon op zitten wachten
Hey meis, Ik miste je al😂...Welkom terug,en goed dat je het hebt uitgezocht voor jezelf!Ook in je relatie alles weer op De rit? Excuses zijn wat mij betreft niet nodig,iedereen met een beetje gevoel kon tussen de regels door lezen hoe geobsedeerd je was,en hoe moeilijk je het los kon laten. Respect voor het feit dat je er nog even op terug komt. Heel veel succes, en ik ga je volgen
Hallo ik ken je verhaal niet maar wil je veel succes wensen en een positief bericht over de prikpil ik was de vorige keer na twee maanden normaal ongesteld en in ronde vier zwanger. Nu gaan we weer voor een kindje de prik in feb niet meer gehaald en eind maart bloeding gehad dus hopelijk pakt mijn normale cyclus deze maand weer op. Ik hoop voor jou dat het ook vlot mag gaan!
Geen idee waarom je je excuses aanbiedt. Omdat je het doet om Wat voor reden dan ook denk ik dat je het oprecht meent. Succes. Ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben geworden wat er is gebeurt waarvoor je je excuses aanbiedt 😉