haai dames, ik ben vandaag 4 dagen voor nod en heb vanmorgen getest (kruidvat 2v5) en was echt heel heel heel licht positief. nu heb ik gisterochtend beetje bruinverlies gehad en vanmorgen ook weer. heb wel vollere borsten en wat hoofpijn, moe en veel honger. zou dit mijn innesteling kunnen wezen of kom mijn menstruatie toch door? normaal heb ik pas 1 dag voor nod wat bruinverlies. mijn cyclus is altijd hetzelfde en ben elke maand altijd de 16de ongesteld. ben stiekem wel erg blij maar wil niet te veel gaan hopen straks word ik alsnog ongesteld en heb ik voor niets me helemaal blij gemaakt. heeft iemand hier ervaring mee??
Mijn ervaring is dat je beter niet voor je nod kan testen. Het grootste gedeelte van de "zwangerschappen" gaat mis nog voor de nod. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn om te wachten, maar geloof me, als je het los probeert te laten, gaat het een stuk makkelijker.
@frummeltje13 ja klopt, heb hier nog 4 testen liggen, ik ga proberen niet meer te testen tot echt op de dag zelf van mijn nod.. maar al dat onzekerheid pff
Hopelijk loopt het streepje mooi op. Alleen, hoe kan je altijd de 16e ongesteld worden als je een regelmatige cycus hebt?
@madelie ja wist niet hoe ik het moest zegge maar bedoelde dat het eraan licht hoeveel dagen de maand heb ik heb een cyclus van 30 dagen en dan weer 31 dagen