Hoi! Ik had al een onderwerp geopend maar kreeg niet echt het antwoord dat ik nodig had dus heb ik een zwangerschapstest gedaan. In deze cyclus heb ik een Hsg onderzoek gehad en ben ik op dag 27 bruin bloed gaan verliezen. Dit heeft 3 dagen geduurd en is nu weg. Nergens geen helder bloed tegengekomen dus dit vond ik raar. Ik had op cd27 een test gedaan maar was negatief. Nu deed ik vanmorgen met m'n 3e plasje een test en krijg ik dit resultaat. Is dit nou wat jullie noemen vals positief? Je ziet het streepje amper hoor dus zal dan wel, maar ben toch benieuwd of andere dit ook eens meegemaakt hebben en toch positief uitgepakt heeft. Ik snap er niks meer van. Heel vervelend zo.
Mijn nod was 4 dagen geleden. Kreeg 1 dag voor nod bruine afscheiding en dat heeft 3 dagen geduurd. Niet heel de dag door af en toe een drupje.
Oke.. misschien morgen toch nog even opnieuw testen.. Ik testte trouwens smiddags donkerder dan sochtend... Succes!!
Oh en is dat erg dat ie nu nog zo licht is dan voor hoe ver ik ben ? Nou vind ik het ook wel spannend. Thnx voor het kijken meiden!
Het kan zijn dat je een laat ei had en dat je bruinverlies van de innesteling was.. ik zou idd morgen weer testen
Ik vind hem negatief, sorry. Ik kan niet beweren dat je NIET zwanger bent, maar aan de hand van deze test zou ik er niet van uitgaan dat het wel zo is.
Zo'n testje heb ik ook gehad, ik was helemaal hoopvol maar bleek toch niet zwanger want de testen daarna waren allemaal spierwit. Het kan dat je wel echt zwanger bent, maar zou niet afgaan op deze test.
Ik zie ook wel een streep, dus ik zou zeggen zwanger Wellicht was je eisprong toch een of twee dagen later dan verwacht en gaat je HCG nog gewoon oplopen. Hoop op een knaller voor je binnenkort.
Zon streep had ik een past dagen terug ook en in de dagen erna werd hij duidelijker, dus het kan makkelijk!
Ik geloof ook in een streep is een streep.. Mijn test was superlicht ook en ben toch echt al 13 weken in blijde verwachting. Wel hoorde ik mijn vk erover vertellen dat een negatief positief resultaat vaker voorkomt dan dat je negatief krijgt terwijl je wél zwanger bent, stond hier best van te kijken. Anyway succes en test over een dag nog eens, ze zeggen na 2 dagen verhoogt je hcg weer
Hmm, ik weet het niet en wil je ook geen valse hoop geven. Hoe is je cyclus de afgelopen tijd? Wel netjes?