Heb donderdagavond een test gedaan, en die was nog best licht, maar wel een streep te zien. Wij blij, vooral omdat we dit jaar 3 miskramen hebben gehad. Vanavond (maandagavond) weer een test gedaan, maar de streep is niet duidelijker geworden... Ook niet onduidelijker denk ik. Je zou toch denken dat het nu duidelijker zou moeten zijn? Na 4 dagen?! Ben zo bang dat het weer mis is.. Of zou het nog goed kunnen zijn? Iemand ervaring?
Wilde ik ook vragen heb je een foto? dan kunnen wij even mee kijken. Opzich zeggen ze een streep is een streep, waarom bel je gewoon niet de huisarts en laat je je bloedprikken of laat hem een zw test uitvoeren.
Idd graag een foto om mee te kunnen turen. En waarom doe je de testen 's avonds? Denk dat je urine te verdund is. Als je nu 2x 's ochtends test, dan weet je zeker dat je urine sterk genoeg is.
Ja, ik deed ze 's avonds, omdat mn man er dan bij kan zijn. Maar goed, heb vanmorgen getest, en dat streepje is amper te zien. Terwijl je met ochtendurine juist wat andes verwacht. Zal proberen even een foto te maken.
jeetje Duma , klinkt niet goed als het streepje nu bijna niet meer te zien is .....Heb je wel allemaal zelfde merk testen gebruikt ?
Allemaal van Trekpleister, 2 voor 5 euro. Hopelijk kunnen jullie het zo zien: Bovenste: vorige week donderdagavond Middelste: maandagavond Onderste: dinsdagochtend. Misschien dat jullie niets op de onderste zien, maar er is een heel licht streepje te zien.. Ziet er niet goed uit he? http://pic40.picturetrail.com/VOL380/2149901/4184280/379222285.jpg
ik zie het onderste streepje wel maar idd een stuk lichter ..Ik heb dit in aug ook gehad , lichte testen die niet donkerder werden en uiteindelijk zelfs nog lichter ....Voor mij liep het niet goed af ...........................ben er bang voor als ik eerlijk ben .............................. Hopelijk gaat het toch nog goed ....dikkekknuufffff
Ik zou toch even de ha bellen om te overleggen en bloed te laten prikken. Misschien is er niks aan de hand en is die test niet helemaal goed geweest?
ik zie zeker lichten streepjes ik hoop dat het goed blijft gaan en ik denk dat je ook even de ha moet bellen voor een bloedtest misschien valt het mee en is er niks aan de hand ik duim voor je en denk aan je... succes
ik zie ook op alle 3 een 2e streep.. laatste wel lichter idd, maar dat hoeft niets te zeggen..ik zou vk bellen of bij ha vragen om een bloedtest!!.. onzeker is het wel iig.. vreselijk lijkt me dat... Succes
Ik had hetzelfde 3 dec duidelijke streep op de kv 2v5 ....en 4 en 5 dec lichter ...en 6 dec... Zie me banner... Ik hoop dat het voor jouw goed afloopt,want ik voel me super K#%*TTTT Succes
jawel das ook het beste,maar kan me heel goed voorstellen dat je je eigen k** voelt meid!!! succes voor de volgende ronde xxx
hoi meis, ik had in mijn eerste ronde precies hetzelfde.. ben uiteindelijk ongesteld geworden, met 5 weken en 4 dagen... ik duim voor je dat het bij jou goed gaat meid, maar ben er ook bang voor... liefs
Bij mij zagen ze er deze maand en vorige maand zo uit.....Helaas is het beidde keren niet goed gegaan....Ik hoop voor jou dat je gewoon eeerrrrggg traag hcg produceert maar houd er rekening mee,het ziet er niet goed uit...
wat voor test gebuikte je? ik heb hetzelfde gehad maar nu een peuterpuber rondlopen... anyway... veel succes!