Wanneer testen bij onregelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1of1, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1of1

1of1 Lid

24 mei 2007
    21
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Misschien een vreemde vraag, maar ik ben dan ook nieuw hier en ook nieuw op het gebied van zwanger worden.

Sinds ik vorig jaar juli gestopt ben met de pil heb ik nog steeds een onregelmatige cyclus. Sinds kort hebben we besloten om zwanger te worden en dit zou dus ronde 1 voor mij zijn. Ik heb nu wel wat symptomen die ik normaal niet heb voordat in ongi moet worden (maar ik heb bijvoorbeeld weer geen last van mijn borsten). Wanneer zou ik kunnen testen, ik heb absoluut niet bijgehouden hoelang mijn cycli normaal zijn (had ik niet echt nodig nog...)

Het kan gewoon bijna niet waar zijn dat het gelijk raak is, dat weet ik, maar ik wil wel een beetje zekerheid hebben :(

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Weet je wel wanneer je je eisprong hebt gehad?

3. 1of1

1of1 Lid

24 mei 2007
    21
    0
    0
    Ik heb geen idee, ik merk normaal niets van van mijn ei, geen pijn ofzo. En omdat we zijn maar net begonnen heb ik ook niet gelet op cervixslijm. Mijn ongi / cyclus begon op 30 april.

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Dan kan je een gemiddeld van 28 cyclusdagen nemen. Dat doen meerdere hier. Je kan ook gaan temperaturen. Dan weet je voor volgende maand wanneer je ongeveer je eisprong hebt.

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoi 1of1,

Ik heb hetzelfde als jij, ook een super onregelmatige cyclus.
    Ik heb sinds het begin het 4 weken systeem ingesteld. Ik doe gewoon om de 4 weken een zwangerschapstest (tenzij ik natuurlijk ongesteld wordt)en dat hou ik bij in mijn agenda.

Hoop dat je er wat aan hebt, bij mij werkt het prima. De testen via de site zijn helemaal niet duur dus goed te doen.

Groetjes Tinkerbel. ;)

6. 1of1

1of1 Lid

24 mei 2007
    21
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden. Het is eigenlijk allemaal nog nieuw voor mij. Ik was niet echt actief aan het proberen en daarom heb ik nergens op gelet. :oops:

Ik heb vandaag eens rondgelezen op het forum en ga inderdaad maar eens goed bijhouden in mijn agenda wat wanneer gebeurt :) Het zo op zich wel super zijn als ik deze maand al zwanger ben... slechts 1 keer kunnen klussen ;)

Gelijk maar ff wat testen bestellen, tegen de tijd dat ik ze binnen heb dan zijn er 28 dagen om

Deel Deze Pagina