Hoe vroeg kan bijv de gyn zien dat je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KanjerB, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi hoi,

Ik wil jullie een vraag stellen ik moet morgen voor het eerst naar de gyn, ik hoop dat ze mij kan zeggen van hey meid je hoeft verder niks te doen want je bent al mooi zwanger maar, hoe vroeg kunnen ze dat al zien bijv met een echo ofzo en kan ze dat zien met een inwendig echo bijv als je 3weken of 2 weken ofzo zwanger bent kan je dan al iets zien?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Op zijn vroegst in je bloed, vier dagen voor je NOD, dat las ik ergens op een site, maar weet niet meer waar.

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    eehh nou toen ik 9 mei naar de gyn ging vertelde ik over mijn buikklachten en de gyn heeft toen een binnenwaartse echo gedaan :oops: ... maar er was helaas niks te zien ....
    Ik hoop eigenlijk ook dat ik stiekum al zwanger ben nou voor dat ik naar mijn 2e afspraak bij de gyn ga ....
    IK heb een paar zwangerschapverschijnselen maar dat zal ik wel weer dromen :( :cry:

L.sybje

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36

Nou meid hopelijk zal jeniet dromen en zal het echt waar zijn succes

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    volgens mij kunnen ze met 5 of 6 weken al iets zien. ik moet als ik weer zwanger mag raken met 6 weken bij de gyn komen, hij gaat dan een echo maken om te kijken of het die keer wel op de juiste plaats is aangekomen. ik vroeg hem of dat niet eerder kon (ben erg bang om nog een keer hetzelfde mee te maken) en hij vertelde mij dat dat niet slim is omdat je dan weinig tot niks kan zien.

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Veel succes meid. Ik hoop dat het snel en goed raak is voor je (ik neem aan dat je hier voor een bbz hebt gehad). Ik wens je heel veel succes en maak je niet zorgen deze keer hopen dat alles goed zal komen ;)

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Veel succes meid. Ik hoop dat het snel en goed raak is voor je (ik neem aan dat je hier voor een bbz hebt gehad). Ik wens je heel veel succes en maak je niet zorgen deze keer hopen dat alles goed zal komen ;) :rolleyes:

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja inderdaad volgens mij kan de gyn met 5 a 6 weken iets zien...

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben afgelopen dinsdag geweest, en was volgens de gyn 5 wkn en 4 dgn, (zie echo foto) maar op de foto staat ook de "normale" lengte duur van CRL 11.5 mm 7 wk 4 dg
    en daaronder SAC 11.8 mm 5 wk 4 dg...dus ik ben ook ff in de war wat het nou precies is maar dat hoor ik dan wel over 3 wkn, als ik dus echt nog maar net 5 wkn ben kunnen ze het idd op de echo zien...je ziet heel duidelijk het vruchtzakje met daarin het vruchtje en hij dacht zelfs met zijn geleerde oog wat hartaktie te zien ( wat dus inhoud dat ik dus verder zou zijn maar goed zoals ik al zei daar moet ik nog 3 wkn op wachten)

succes

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Met 5 a 6 weken is te zien of je zwanger bent. Met een week of 11 is de termijn het best te bepalen. Voor die tijd is het vruchtje zo klein dat de gyn. snel een mm verkeerd meet. En dat geeft natuurlijk een hele andere uitslag. Na die tijd krijg je individuele groeiverschillen.

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dank je wel! ja had idd een bbz. we gaan er nu helemaal voor (heb zelf een sapje gekocht dat de vruchtbaarheid vergroot, helemaal homeopatisch dus kan verder geen kwaat0 :) ) we zullen zien, hopen dat ik over 4 weken de gyn kan bellen voor een afspraak [-o<

Deel Deze Pagina