Hoi Allemaal, Wij willen heel graag voor een tweede kindje gaan. We hebben al een zoontje, echt een schatje. Het begon steeds meer te kriebelen... het idee nog z'n klein hummeltje erbij. Ik hoop stiekem dat hij een zusje krijgt Over twee dagen mijn NOD. Ik heb nu al kriebels in mijn buik. Tjee, wat is geduld hebben soms moeilijk hahahaha. Mijn cyclus is lang, maar regelmatig. Ik ben echt heel benieuwd. Zijn er meer die voor een tweede gaan en binnenkort NOD hebben? groetjes, 36-36-35-...
Wij gaan ook voor een 2e, eerste ronde nu en 2 dagen overtijd nu.. Spannend he? ik wacht nog ff af en kan de testdrang goed onder controle houden. Wil zaterdagochtend evt testen.
Ook wij gaan voor een 2e. Vandaag is mijn nod en heb vanmorgen een test gedaan, maar die was negatief helaas. Ik hoop dan ook stiekem dat ik iets te vroeg getest heb, aangezien ik helemaal geen symptomen heb van een naderende menstruatie.....spannend dus! Ik duim met jullie mee
Wat spannend zeg!!! Ik ben heel benieuwd hoe het voor jullie uitpakt ik ga zaterdagmorgen ook testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden
Ja heb getest, test negatief en 4 dagen overtijd, niet ongi nog dus onzekere tijden nog..Zit ongeveer op 11 DPO nu. Altijd korte luterale fase..nu niet dus
Hier ook voor een tweede! @Boonie, GEFELICITEERD @mamameisje, onze kinderen schrlen niet veel. Eva is van 4 jan Ik ben mijn EI kwijt dus effe geen idee wanneer NOD is...
Wij gaan ook voor een tweede. Mijn meisje doet mee in het rijtje van de andere twee, ze is van 29 dec. Vandaag is mijn NOD. Afgelopen maanden ben ik iedere keer 's ochtends meteen al ongesteld geworden, vlak na wakker worden. Nu dus nog niks. Net wel een testje gedaan, maar negatief. Ik zit nu op 12 DPO. Ik heb wel lage rugpijn maar die is er al 5 dagen, verder voel ik me niet alsof ik ieder moment ongesteld wordt, mijn buik voelt ook niet zo. Ik hoop maar dat ik gewoon te vroeg getest heb... Boonie, gefeliciteerd!
@boonie gefeliciteerd!!! @mamameisje gefeliciteerd ik heb vanmorgen met dipstick negatief getest, vanmiddag met cb en ik ben ook zwanger jippie!!!
Meisje1987: Gefeliciteerd!! Allemaal bedankt voor de felicitaties. Wat grappig dat onze kinderen allemaal rond dezelfde leeftijd zitten. Mijn dochter is van 6 januari.
@boonie en meisje 1987: gefeliciteeerd!! Hier nog in spanning. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Lees zoveel tegenstrijdigheid. Dacht dat mn NOD de 24ste was en dat ik nu 4 dagen te laat ben maar t kan blijkbaar ook nog zijn dat mijn NOD nog moet komen. Terwijl ik altijd op tijd ben, stipt 9 tot 10 dagen na ovulatie. Nou we wachten af. Nu aan het werk dus wat afleiding...
Echt?! Hoe grappig We hebben nu dus 29 dec 4,5,6,13 jan? Das leuk! HET IS TIJD VOOR EEN TWEEDE TRALALALALA